Am condus revoluţionarul Chevrolet Volt

Autor: Baltateanu Dragos 17 ian. 2011 Test in premiera

Interiorul este plăcut pentru cei din faţă. Modelul
nostru avea o consolă centrală din plastic alb sidef.
Este
plăcută privirii iar butoanele trebuie doar atinse pentru a le
acţiona. Sunt destul de multe şi trebuie să fii un pic atent pentru
a le învăţa dar acesta este stilul Chevrolet. Grafica celor două
ecrane LCD este însă excelentă şi oferă permanent informaţii despre
modul de rulare şi statusul bateriei. În plus pentru amatorii de
gadgeturi există o aplicaţie de iPhone prin care proprietarul îşi
gestionează maşina.

Chevrolet-ul Volt poate fi încărcat de la orice priză domestică
de 120 V (SUA) sau 240 V (Europa). O încărcare completă durează
între 8 şi 4 ore în funcţie de voltaj.

Pentru industria auto, Volt-ul este o minune.
Prezentat pentru prima dată sub formă de concept la Salonul Auto de
la Detroit din 2007, Volt a ajuns în producţia de serie În doar 29
de luni. Interesant este că în acest interval General Motors a
trecut extrem de aproape de faliment în urma crizei economice.

În Europa, Chevrolet Volt va ajunge undeva la finalul
acestui an.
Va fi dificil să îşi convingă potenţialii
clienţi mai ales datorită preţului mult prea mare pentru un client
european care va aprecia un automobil diesel mai eficient şi mai
ieftin de rulat. Însă Volt-ul reprezintă viitorul şi tehnologia
actuală se va rafina şi va deveni accesibilă în viitorul foarte
apropiat. Atunci ne vom uita la prima generaţie a acestui model aşa
cum ne uităm acum la prima generaţie a iPod-ului.

Vom reveni cu mai multe detalii plus o galerie foto exclusivă în
test-ul ce va fi va fi publicat în revista ProMotor, ediţia lunii
februarie.

Pagini: 1 2

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide