Audi TTS – Test în premieră

Autor: Bogdan Alecu 02 iun. 2010 Test in premiera

Cu
toate că nu pare la prima vedere, un TTS Roadster este una dintre
cele mai bune investiţii care le puteţi face într-o maşină, în
afară de mărci precum Ferrari, Maserati sau Porsche.

Fiind un roadster sport, devalorizarea sa va fi mai mică în
comparaţie cu un TT normal spre exemplu. Pe de altă parte, în
condiţiile actuale economice nu va fi o maşină uşor de revândut.
Dar, peste 3-4 ani când economia îşi va reveni, veţi aprecia mai
mult această maşină.

Pe piaţa locală TT-ul poate fi acum comandat în baza unui avans,
dar lista oficială de preţuri nu a fost comunicată încă. Potrivit
oficialilor Audi AG nu va exista o diferenţă notabilă de preţ între
cele două generaţii, dar faţă de prima, faceliftul nu va mai
beneficia de aceleaşi reduceri.

În
urma acestei profunde analize, dintre cele zece TT-uri aşezate în
linie în faţa Audi Forum din aeroportul Franz Josef Strauss din
Munchen, am ales prima dată un TTS Roadster. Erau sub 10 grade
Celsius când am făcut această alegere, tocmai se oprise ploaia şi
încă era înnorat. Dar toate acestea păreau doar nişte
detalii.

Ceea ce conta cu adevărat era TTS-ul. Roadster. De culoare albă,
plafon negru şi interior roşu, volan şi scaune sport. Înţelegi
imediat cum îl vezi de ce este cel mai bine vândut model din
segmentul său.

Cu toate că are numai 4 metri lungime, fără nicio problemă îl poţi
cataloga drept o maşină sport. Este mai discret decât un BMW Z4,
dar care pare cel puţin la fel de agresiv. Chiar şi aşa, anul
trecut Porsche România a vândut 17 modele TT, Mercedes-Benz a
livrat 9 SLK-uri, iar BMW şi-a dublat vânzările de Z4 la 12
unităţi.

Ceea ce contează faţă de versiunea lansată în urmă cu aproape patru
ani nu se regăseşte la nivel de design, ci în ceea ce priveşte
tehnologia.

Avem o cutie de viteze automată cu şase trepte, şi un motor 2,0
TFSI „upgradat” astfel încât să ofere performanţe dinamice mai
bune, cu un consum mai scăzut de benzină. Desigur, trebuie să
apreciem şi noile LED-uri ca „day running lights” şi difuzorul
spate care accentuează caracterul dinamic al maşinii.

Pagini: 1 2

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide