LIVE: primele impresii de la volanul noului Ford Mustang

Autor: Adrian Mihălţianu acum 5 ani Test in premiera

E loc de scris o noapte şi o zi despre cum este noul Ford Mustang, dar am zis să ţin un mic jurnal foto până când voi găsi răgazul să te pun la curent cu tot ce aduce nou această colosală maşinărie americană. Acum, te rog să mă ierţi, dar trebuie să fug să văd cum se comportă Mustangul cu motorul de 5 litri şi cutie manuală. Exact.


Îţi dai seama că te aşteaptă o zi grea când, la destinaţie, eşti pus să alegi între Ford Mustang roşu şi Ford Mustang galben.


E soare, aşa că am ales albastru. Albastru Convertible, adică…


… unul care are sub capotă un motor cu patru cilindri în linie, de 2,3 litri. Stai, nu râde încă…


… pentru că încă n-ai aflat preţul. În România, începe de la 39.000 €. De banii aceştia primeşti 317 CP şi cutie manuală în şase trepte.


… şi un acoperiş textil care se ascunde repede-repede în portbagaj.


Da, mai rămâne loc în portbagaj şi de două genţi de dimensiuni medii, plus ceva mărunţişuri. În lumea decapotabilelor, asta e mare lucru.


Există loc şi pentru patru pasageri, însă 1) trebuie să-şi poată pune picioarele după cap, sau 2) nu fără a cere sacrificiu şi celor de pe scaunele din faţă.


Altfel, şoferul se bucură de o privelişte de genul acesta.


… şi, dacă ţine Ponelu’ la galop, un consum de genul acesta. (dar am văzut, cu ochii mei şi 7,8 l/100 km,  pe autostradă, la 130 km/h).
Detalii despre experienţa cu Mustangul animat de EcoBoost, în curând pe site.

Nici pe scaunul din dreapta nu e rău, ba chiar deloc!

Închei transmisia aici, pentru că ne aşteaptă GT-ul cu V8 de 5,0 litri. Cum spuneam. God Bless the United States of America.

Ştirbu out!

Citește și...


Comentarii
Inchide