Premiera  Renault Megane RS - test în Spania

Sincer să fiu, uneori am probleme în a înţelege de unde găsesc unii resurse şi pasiune pentru a continua ceea ce se numeşte o tradiţie lungă şi fabulos de frumoasă. Cum este şi cazul lui Renault - în acest caz, mă refer la Megane RS.

Noul Megane RSDificultăţile mele de adaptare la realitatea oferită de Renault vin poate şi din vremurile pe care le traversăm. Fie că vorbim de o ilustră galerie de modele sport sau de nume care fiecare în parte pot fi considerate religii, totul se conjugă cu Renault.

Dar pe undeva sincer prefer să mă gândesc la clipele magice pe care fiecare "anonim" le-a trăit la volanul modelelor cu rombul pe capotă. De multe momente magice am avut şi eu parte cu Renault şi ceva îmi spune că acestea vor continua. Mi-am îmbogăţit colecţia de emoţii la volanul noului Renault Megane RS.

Am aşteptat întâlnirea cu acest ultim produs Renault Sport cu o nerăbdare sinonimă cu sevrajul. O dată cu evoluţia logo-ului RS, s-a mai întâmplat ceva, ceva care pe pasionaţi îi poate deruta şi nu numai. Noul Renault Megane RS nu se mai produce la Dieppe, ci în Spania.

Megane RS a evoluatS-a evaporat ceva din aura mitică care învăluia modelele produse la Dieppe, dar totul se datorează eforturilor de a reduce costurile de producţie şi a deciziei ca în Franţa la Renault Motorsport activitatea să fie dedicată modelelor de competiţie.

Cu o umbră a lui Megane 2 RS, care a ridicat ştacheta extrem de sus, parcă Megane 3 RS are o misune imposibilă: să fie toate acestea care au fost şi ceva mai mult. Lumea hot-hatch-urilor deja s-a împărţit în două. Un univers în care vorbim despre performanţe impresionante, dar şi despre un nivel al confortului şi o calitate a fabricaţiei excelente şi un alt univers unde legile fizicii sunt neglijate, unde totul este un cocktail de huliganism, reflexe feline şi senzaţii greu de înghesuit în cuvinte.

În acest ultim segment putem vorbi doar despre Megane RS R26R şi Ford Focus RS. Se pare că cei doi constructori au închis uşa când au intrat în acest club şi au aruncat cheia pe undeva. Să fi rămas noul Megane RS alături de Focus pentru a-i ţine companie sau a schimbat coordonatele?

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.