Test în premieră: Mercedes-Benz C-Class. Bestseller reloaded

În ciuda dimensiunilor compacte, pe umerii noului C-Class apasă o presiune puternică, cea a distincţiei de „cel mai vândul model Mercedes-Benz”. Iar noul C-Class s-a asigurat prin toate mijloacele posibile că va continua să poarte în continuare acest titlu.

Test în premieră: Mercedes-Benz C-Class. Bestseller reloaded Test în premieră: Mercedes-Benz C-Class. Bestseller reloaded

Din 1993 şi până în prezent, C-Class s-a vândut în peste 8,5 milioane de unităţi, dintre care circa 2,2 milioane au fost modele din generaţia care tocmai s-a retras. C-Class este cea mai vândută maşină Mercedes-Benz, una din cinci unităţi care părăsesc porţile fabricii fiind reprezentat de modelul de clasă medie. Nemţii doresc să se asigure că lucrurile vor rămâne în cel mai rău caz la fel, aşa că au investit tot ce au avut ei mai bun în dezvoltarea celei de-a cincea generaţii, cu al cărei primi reprezentanţi am avut ocazia să fac cunoştinţă. 

Până să trecem la detalii, am să încerc să rezum într-o singură frază povestea noului C-Class: vrea să ofere clienţilor o experienţă cât mai apropiată de maşinile de clasă mare, însă fără a depăşi barierele legate de poziţionare pe piaţă. Practic, Mercedes-Benz vrea să ofere mostre de S-Class în segmetul berlinelor de clasă medie. Iar titulatura de „baby Benz” începe să prindă conotaţii din ce în ce mai puternice...

 

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.