2010 un an record în Europa pentru Chevrolet

Chevrolet a vândut peste 400.000 de autovehicule în 2010, ceea ce reprezintă o îmbunătăţire a volumului cu 12,0 procente faţă de anul 2009 şi locul al doilea în topul vânzărilor din toate timpurile în Europa pentru marca americană.

2010 un an record în Europa pentru Chevrolet 2010 un an record în Europa pentru Chevrolet

Cota de piaţă în Europa a mărcii Chevrolet a atins valori recordde 2,5 procente. Anul 2010 s-a încheiat cu valori record pentrucota de piaţă în ceea ce priveşte trimestrul al patrulea (2,7procente) şi luna decembrie (3,0 procente). De-a lungul anului,cota de piaţă a crescut în 21 de ţări din Europa.

În 2010 (477.194 autovehicule ]nmatriculate), Chevrolet aînregistrat noi recorduri în ceea ce priveşte cota de piaţă în 11ţări europene, patru dintre acestea în Europa de Vest (Austria,Danemarca, Portugalia, Spania) şi şapte în Europa Centrală şi deEst (Bosnia, Bulgaria, Croaţia, România, Slovenia, Turcia,Uzbekistan). În Rusia, Chevrolet şi-a apărat poziţia de prima marcăexternă cu o cotă de piaţă de 5,9 procente.

"Rezultatele noastre bune au creat ambianţa perfectă pentru2011, anul aniversării centenarului," a declarat Wayne Brannon,Preşedinte şi Director Executiv al Chevrolet Europe. "Cu şapte noimodele care vor fi lansate în acest an, avem o ocazie excepţionalăde a ridica marca Chevrolet la următorul nivel în Europa."

Clienţilor Chevrolet din Europa le sunt pregătite noul MPVpentru familie, Orlando, ultima generaţie a SUV-ului Captiva,nou-nouţul Aveo (sedan cu patru uşi şi hatchback cu cinci uşi) şiversiunea hatchback cu cinci uşi a modelului compact Cruze. Gama vafi extinsă prin Corvette Grand Sport şi versiunile coupe şidecapotabilă ale noului Camaro, modelul emblematic, care se află deluni de zile în topul american al maşinilor sport. La sfârşitulanului, în showroomurile europene va apărea Volt, autovehicululelectric cu autonomie extinsă, câştigător a numeroase premii.

"Până în prezent, gama noastră de modele a acoperit mai puţin de30 de procente din piaţa europeană," explică Brannon. "Cu celeşapte maşini aniversare şi mai multe motoare noi diesel şi pebenzină, vom fi prezenţi în peste jumătate din segmentele de pepiaţă." Modelul cel mai bine vândut în Europa în 2010 a fost Spark,autovehiculul mini. Lansat la începutul anului, Spark a avansatrapid până pe poziţia a 4-a în segmentul autovehiculelor mini dinEuropa, deţinând o cotă de peste 7 procente din segmentulrespectiv.