'63 Coupe V7 TwinTurbo

Orice supercar de pe bătrânul continent are motorul situat central şi transmisie la roţile spate sau integrală. Americanii s-au gândit să adopte şi ei această soluţie.

'63 Coupe V7 TwinTurbo '63 Coupe V7 TwinTurbo

Majoritatea maşinilor din SUA se încăpăţânează să păstreze aceeaşi soluţie relativ nefericită, cu un motor mare pe puntea faţă, propulsie şi punte rigidă sau, în cel mai bun caz ,suspensie semiindependentă pe spate. Deşi în ultimii ani au fost zvonuri despre un Corvette cu un motor situat central, ieşirile oficiale ale celor de la GM s-au limitat la prezentarea a doar două concepte ce adoptau această soluţie: XP-882 şi CERV-III. Aşadar, sarcina construirii unui supercar cu motor situat central a revenit unor producători independenţi, anul acesta fiind rândul celor de American Super Car să impresioneze.

“Ideea a fost să facem o maşină cum nu a mai fost până acum, să mergem peste conceptul motor faţă/ propulsie peste care nimeni nu are curaj să treacă” a declarat Phil Somers, proprietarul micului atelier american. “Toate maşinile sport importante din Europa adoptă soluţia montării centrale a motorului pentru o distribuţie a maselor cât mai bună, manevrabilitate excelentă şi acceleraţie de top. V7 le are pe toate acestea şi se prezintă într-o formă clasică, de neconfundat.”. Noua creaţie se bazează pe un Coupe din 1963, căruia cabina pasagerilor i-a fost împinsă în faţă pentru a face loc motorului situat deasupra punţii spate. Acesta este de provenienţă Chevrolet şi, datorită celor două turbine, dezvoltă 1000 CP. Întreaga secţiune spate poate fi imediat înlăturată pentru a avea acces la trenul de rulare şi propulsie. Noul model va fi prezentat în cadrul SEMA 2007.