Elveţia, ţara în care vor fi legalizate bordelurile ”drive-in sex”

Ştim că e un subiect (prea) fierbinte pentru unii, însă legătura dintre cea mai veche meserie din lume şi lumea auto nu mai poate fi negată. Iar autorităţile unei ţări europene elitiste au găsit o soluţie, de care se arată foarte... satisfăcute: ”Drive-in Brothel”. Iată despre ce este vorba.

Elveţia, ţara în care vor fi legalizate bordelurile ”drive-in sex” Elveţia, ţara în care vor fi legalizate bordelurile ”drive-in sex”

Prostituţia rămâne una dintre problemele spinoase, pentru care guvernanţii din ţările Uniunii Europene nu reuşesc să găsească soluţii convenabile. În multe locuri, prostituatele aşteaptă să fie abordate de clienţii cu maşini - cum este şi cazul ”fetelor de pe centură” de la noi - , mulţi utilizându-şi vehiculul drept ”dormitor provizoriu”.

Ei bine, poate nu o să vă vină să credeţi, dar elveţienii se pare că au găsit o soluţie excelentă pentru a rezolva problema prostituatelor care ”patrulau” pe străzile din Zurich noaptea. În urmă cu un an, potrivit stirilor onlineautorităţile capitalei elveţiene au iniţiat un program controversat: drive-in brothel. Adică bordelul drive-in.

Cică unii vecini se plâng că e cam aglomerat traficul seara în zonele bordelurilor ”drive-in sex”...

 

Practic, într-o zonă industrială dezafectată au fost amenajate un fel de garaje, în care clienţii intră cu maşinile, fără a mai fi nevoie să găsească parcări întunecoase în zone obscure. Conform autorităţilor, astfel prostituatele îşi pot desfăşura activitatea într-un mediu mai sigur, mai curat şi controlat. Pe lângă ”boxele de sex”, facilităţile presupun şi duşuri, curăţătorii şi cafenele.

Totuşi, chiar dacă pentru autorităţi experimentul ”drive-in brothel” reprezintă un succes, multe voci din rândul prostituatelor critică această idee. În principal deoarece trebuie să plătească o chirie de cinci franci elveţieni pe noapte, dar şi pentru că nu mai pot atrage clienţi mai bogaţi, pe care îi racolau înainte din centru, în principal din cluburi. Deci veniturile sunt mai mici.

Transpunerea pe patru roţi a Red Light District din Amsterdam?...

 

Acum rămâne de văzut dacă experimentul considerat ”de mare succes” de către autorităţile elveţiene va putea fi replicat şi în alte ţări europene. Principial, oficialii din Zurich sunt mulţumiţi că prostituatele nu mai patrulează prin centru (deci nu pătează imaginea oraşului), dar şi că activitatea de crimă organizată, care presupune şi prostituţie, s-a mutat astfel în afara graniţelor ţării.

Până una-alta, suntem curioşi dacă ideea ”drive-in brothel” va fi luată în seamă de parlamentarii noştri. Care se chinuie, fără succes, să găsească o soluţie la problema prostituţiei din România.

Oare la noi ce denumire ar fi mai potrivită pentru ideea elveţienilor?