Noul Suzuki Swift detalii oficiale

Autor: Andrei Cosmin Iordache 23 iun. 2010 Prezentări

Premizele existau de la generaţia precedentă datorită suprafeţei vitrate gen cabină de avion şi a formelor oarecum similare. Acum însă prin actuala evoluţie a designului s-a ajuns caSwift din punct de vedere să fie un fel de Skoda Fabia junior.

O numim junior, pentru că în ciuda faptului că noul Swift a crescut cu 9 centimetri, cu cei 3,85 metri rămâne cu 15 cm mai scurt decât modelul de clasă mică de la Skoda. Ampatamentul a crescut şi el, de asemenea, cu 5 centimetri semnalând un model mai spaţios la interior. Habitaclul nu este doar mai încăpător ci şi mai modern, planşa de bord fiind inspirată în linii mari de cea a berlinei Kizashi şi materialele par, de asemenea, ceva mai bune decât ale precedentei generaţii, dar plasticul este la putere. Contrar creşterii consistente în gabarit, portbagajul este mai puţin încăpător având 211 litri faţă de 213 litri ai generaţiei precedente.

Suzuki Swift interior

Swift îşi păstrează însă specificul Suzuki în propulsoarelor, adică mici şi voinice, dar motorul pe benzină 1.2 16v este complet nou şi are specificaţii chiar interesante dezvoltând 94 CP şi un cuplu de 118 Nm. În ciuda faptului că are o masă de aproximativ o tonă, demarajul până la 100 km/h se realizează în 12,3 secunde, iar viteza maximă este de 165 km/h. Consumul este principalul atu al acestei motorizări care se laudă cu doar 5 litri necesari pentru a parcurge 100 km într-un regim combinat. Cealaltă alternativă este 1.3 DDiS, un Diesel care oferă 75 CP, dar un cuplu mult mai convingător de 190 Nm, care îi permit în ciuda handicapului de CP să accelereze de la 0-100 km/h în 12,7 secunde. Viteza maximă este aceeaşi şi consumul este de 4,2 litri la 100 km parcurşi. Lista motorizărilor va fi completată în viitorul apropiat cu unele TSI de la Volkswagen.

Design evoluat

Preţurile nu sunt anunţate încă, dar se preconizează că acest model va fi uşor mai scump decât cel pe care îl înlocuieşte, fiind evident evoluat faţă de precedenta generaţie, care se poate lăuda că în cei 6 ani de existenţă s-a comercializat în 1,6 milioane, o cifră respectabilă pentru un automobil de nişă ieftin.

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide