Dacă există dragoste la prima pedală sau fluturi în stomac la prima vedere, asta e maşina!

Dai un ban şi-i dai pe spate

Dacă există dragoste la prima pedală sau fluturi în stomac la prima vedere, asta e maşina! Dacă există dragoste la prima pedală sau fluturi în stomac la prima vedere, asta e maşina!

E foarte mişto când iei o maşină în test pe care ai senzaţia că ai mai condus-o. E a doua experienţă cu ea. Lucrurile curg altfel. Deja ştii ce-i place, deja ştie ce-ţi place. Am testat anul ăsta numai două Toyote. C-HR-ul şi Auris Black Hybrid. Aşa că sistemul hibrid nu avea cum să ne schimbe părerea foarte bună.

Cu C-HR-ul făcuserăm 1.300 de km cu 5 litri / 100 km consum. Plus că maşina arăta Start Trek, pe bune. Ce ne putea furniza mai jos ca emoţie Auris-ul Hybrid Black? Să ne răpească dragostea pentru C-HR? Nu! Cel puţin acelaşi nivel de “I feel good”.

Pe acest Auris îl trecem chiar în categoria mai mult ca perfectelor japoneze. Sunt maşinile pe care le conduci şi îţi transmit atât de multă siguranţă şi fiabilitate în exploatare că par nestricabile.

Pe afară sunt câteva modificări în acest episod special. Modificări pe care s-ar putea să le consideraţi superficiale. Treaba e că modificările astea sunt vizibile de la 7 poşte şi te fac să te îndrăgosteşti ŞI mai repede de această maşină perfectă. Şi ştim că niciodată nu te duci să cumperi o maşină cheală. Mai adaugi “o” oglindă în culoarea caroseriei, “o” jantă în acord cu perosnalitatea proprietarului sau “un” scaun ami de Doamne-ajută.

Auris Hybrid Black Edition îţi ia grija alegerilor. Maşina vine la tine cu plafon, oglinzi, antenna-coadă de rechin, grilă faţă şi spoiler negre, jante de 17 inci şi scaune sport tapiţate cu Alcantara. Iată “n” motive să te simţi ca într-o maşină premium bărbătească tânără agresivă elegantă economică dotată şamd.

De la primul contact cu maşina până la primul contact 100% silenţios cu motorul pornit, maşina asta e o declaraţie next level.

Hybrid Black Edition vine şi cu 4 sisteme de siguranţă, standard: precoliziune, depăşirea marcajului longitudinal, monitorizarea semnaleleor de circulaţie şi faza lungă automată.

Motorul cu benzină este acelaşi ideal 1.8 de 100 de cai completat de unul electric cu putere individuală similară. Conjugată, puterea totală ajunge la 136 de cai care ajung ca unşi la roată prin cutia automată.

Auris Hybrid Black este maşina în care simţi că ai găsit tot ce cauţi la o maşină. Asta dacă nu ai 18 ani şi numai 0-100 în 3 secunde în cap. Te urci în ea şi te simţi ca acasă, eşti surprins că mereu te surprinde cu câte o informaţie nouă despre drum, cu o funcţie nouă pe care o descoperi, cu un consum ireal într-un trafic – din păcate real – sau cu o linişte pe care o căutăm disperaţi. Măcar în maşină să o avem. De la liniştea motorului la liniştea unui drum asigurat cu tot ceea ce-ţi trebuie într-o maşină din 2017. Ca să înţelegi tot, trebuie să faci un test şi te vei îndrăgosti iremediabil de ea fără să te sperie preţul. Black Edition costă între 23.800 de euro.