SUV-uri ieftineeee aveeem: Duster, ASX, ix35

Ce vrem, în general, de la un SUV? Să fie diesel, să aibă tracţiune integrală, să fie foarte încăpător şi să fie cât mai ieftin. Iată trei propuneri care se potrivesc de minune ”caietului de sarcini”: Duster, ASX şi ix35. Ce părere aveţi?

SUV-uri ieftineeee aveeem: Duster, ASX, ix35 SUV-uri ieftineeee aveeem: Duster, ASX, ix35

Mai în glumă, mai în serios, SUV-urile au apărut din încrucişarea maşinilor de teren cu maşinile stradale de familie, rezultatul fiind maşini bune atât pe şosea, cât şi în afara acesteia, conform departamentelor de marketing ale constructorilor. Eu aş spune că, de fapt, vorbim de nişte struţo-cămile, mai puţin performante pe şosea decât maşinile normale, dar şi mult sub capacităţile offroad ale maşinilor de teren.

Indiferent de care afirmaţie este adevărată, realitatea ne arată că SUV-urile sunt cel mai dinamic segment auto, iar reţeta downsizing este îmbrăţişată de cam toţi constructorii. Aşa încât, pe nesimţite, s-a ajuns de la preţuri de 40-50.000 euro la 20-25.000 euro sau chiar mai mici.

Trei dintre cele mai ieftine oferte de SUV-uri: Dacia Duster, Mitsubishi ASX, Hyundai ix35

Numai că, la un moment dat, îţi dai seama că reclame de genul "SUV-ul cutare de la numai X euro" ascund ceva: de la tracţiune doar pe două roţi la motor mic pe benzină şi echipare de bază cam sărăcuţă. Şi uite aşa ajungi ca, dacă vrei un SUV "adevărat" (4x4, motor diesel, dotări bogate), să mai scoţi multe mii de euro din buzunar sau să renunţi la idee.

Aşa că mi-am propus, că tot a venit iarna, să găsesc SUV-urile cele mai tentante care să satisfacă acest "caiet de sarcini". Şi le-am găsit printre SUV-urile compacte: Dacia Duster, Mitsubishi ASX şi Hyundai ix35 reprezintă, pentru sub-segmentele lor, cam cele mai bune oferte de pe piaţă la ora actuală.

Dar să detaliez pe paginile următoare

Citeşte mai departe în pagina următoare »