Festivalul Internaţional George Enescu este transmis online, prin live streaming, pentru al treilea an consecutiv, cu susţinerea companiei Ţiriac Leasing

Autor: Cristian Agatie 09 sept. 2019 Leasing
Festivalul Internaţional George Enescu este transmis online, prin live streaming, pentru al treilea an consecutiv, cu susţinerea companiei Ţiriac Leasing

Parteneriatul din acest an a fost demarat cu scopul de a susţine muzica clasică, oferind publicului posibilitatea de a viziona festivalul la adresa http://www.tiriacleasing.ro/festivalenescu. Pagina web poate fi accesată gratuit, în timp real, de pe dispozitivele mobile şi fixe conectate la Internet.

„Ţiriac Leasing este, pentru al treilea an la rând, partenerul Festivalului Internaţional George Enescu, subliniind astfel faptul că este alături de publicul pasionat de cultură şi muzică clasică. Un număr mare de oameni a accesat anul trecut platforma de transmitere în direct a concertelor, confirmandu-ne încă o dată că susţinerea acestui festival de prestigiu este un bun prilej de a promova muzica clasică”, a declarat Mircea Dihel, Director General Ţiriac Leasing.

Printre orchestrele care vor susţine recitaluri amintim Orchesta Filarmonicii din Berlin, Orchestra Simfonică din Londra, Orchestra Naţională a Franţei, Orchestra Regală Concertgebouw, dar şi artişti de renume precum soprana Diana Damrau, violonista Julia Fischer sau pianista Plamena Mangova.  În cadrul celor 84 de concerte şi recitaluri din Bucureşti vor urca pe scenă peste 2.500 de muzicieni, având 50 de naţionalităţi.

În acest an Festivalul Internaţional George Enescu se vă desfăşura simultan în şase ţări: România, Germania, Belgia, Italia, Canada şi Moldova, unde vor fi prezentate publicului compoziţii semnate de George Enescu sau concerte dedicate marelui compozitor. Prin urmare, ediţia din acest an este cea mai extinsă şi bogată din istoria evenimentului.

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...


Cristian Agatie
După o experiență scurtă în presa generalistă și radio, a intrat în presa auto „din oportunism” în 1994, la revista Autoturism a Automobil Clubului Român, și a rămas „din convingere” din 2008, la Auto Bild, un nou proiect demarat în România de Axel Springer în colaborare cu Edipresse. Absolvent ... citește mai mult
Pro Motor

Comentarii
Inchide