Primele poze oficiale cu noul concept Lexus LF-LC, pentru Detroit 2012

Iată care este noul concept pe care cei de la Lexus îl vor aduce la Detroit 2012: Lexus LF-LC. Un urmaş al lui Lexus LF-A, cumva?

Primele poze oficiale cu noul concept Lexus LF-LC, pentru Detroit 2012 Primele poze oficiale cu noul concept Lexus LF-LC, pentru Detroit 2012

Noul concept Lexus LF-LC, pe care japonezii îl vor prezenta publicului la Salonul Auto Detroit 2012, a fost prefigurat printr-un teaser oficial, dar, după cum era de aşteptat, pe internet s-au "scurs" şi imagini ale modelului final, fără voia oficialilor japonezi.

Lexus LF-LC concept promite un design cu detalii complexe

Pentru moment, japonezii sunt extrem de zgârciţi cu informaţiile, lăsând să se înţeleagă că noul concept Lexus LF-LC a fost conceput în departamentul de design din Japonia, combinând tehnologia cu formele organice pentru a crea o atmosferă cât mai puternică de conexiune între om şi maşină.

Din câte putem observa din imaginile de până acum, conceptul LF-LC are o formă destul de apropiată de a supercarului Lexus LF-A, însă, faţă de acesta, oferă 2+2 locuri. Silueta maşinii e foarte aerodinamică şi sportivă, iar look-ul tensionat este asigurat de jantele foarte mari, de 21 inch.

Interiorul conceptului Lexus LF-LC este foarte luxos si extravagant

În partea frontală, detaliul blocurilor optice ne relevă un stil foarte elaborat, cu linii curbe complexe, care promit o imagine de marcă mult individualizată. Nici interiorul nu e mai prejos, fiind extrem de luxos şi beneficiind de materiale scumpe. Rămâne de văzut la salonul auto american dacă vorbim de un concept premergător al unui model de serie mai mic decât LF-A.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.