Primele schiţe cu Audi A2 Concept pentru Frankfurt 2011

Audi A2 revine pe scena auto, fiind prefigurat la Salonul Auto Frankfurt 2011 de un concept cu acelaşi nume. După cum anticipau specialiştii, A2 este o maşină electrică şi îşi propune să contracareze modelul BMW i3. Vedeţi dacă are cu ce.

Primele schiţe cu Audi A2 Concept pentru Frankfurt 2011 Primele schiţe cu Audi A2 Concept pentru Frankfurt 2011

Modelul Audi A2 a apărut în gama constructorului german în anul 2000, fiind o maşină avangardistă din punct de vedere tehnic - însă preţul mare a transformat-o într-un eşec comercial, aşa încât, până acum, nemţii nu şi-au mai pus problema unui urmaş.

Se pare, însă, că apariţia noului BMW i3 a pus o presiune foarte mare pe cei de la Ingolstadt, care, cu ocazia Salonului Auto Frankfurt 2011, vor veni cu un concept Audi A2 care nu face altceva decât să prefigureze urmaşul primului A2. Va fi al doilea concept din standul Audi, alături de Audi Urban e-tron Concept.

Pentru moment, nemţii ne arată doar nişte schiţe oficiale ale conceptului Audi A2, din care ne dăm seama că accentul pus pe pragmatism este mult mai mare decât în cazul lui Audi A1, de exemplu. Audi A2 are o lungime de 3,8 metri, însă caroseria de tip semi-monovolum (la fel ca prima generaţie) are o lăţime de 1,69 metri şi o înălţime de 1,49 metri, oferind mult spaţiu pentru patru pasageri.

Se poate observa că stilul modern şi agresiv adoptat de Audi în ultimul timp este, în cazul lui A2, puţin "îmblânzit", maşina arătând tinerească, dar şi foarte serioasă. Pe noul concept, Audi va expune noua tehnologie LED "matrix-beam", care presupune combinarea LED-urilor cu microreflectoare, farurile generând o lumină mai puternică, dar nederanjantă. În plus, stopurile de ceaţă utilizează diode cu laser, proiectând pe şosea un triunghi roşu, pentru atenţionarea celor din spate.

Interiorul lui Audi A2 Concept este gândit şi el foarte pragmatic, podeaua fiind perfect plană. Cele patru scaune au fiecare şine pe care pot culisa în diverse configuraţii, astfel obţinându-se un spaţiu foarte mare pentru transportul obiectelor voluminoase.

În ce-l priveşte pe şofer, acesta beneficiază de o ergonomie atent studiată, comenzile fiind reduse la minimum. Cockpitul celui de la volan este separat într-un mod inedit, printr-o consolă centrală curbată, în timp ce indicatoarele de bord sunt înlocuite de un display de mari dimensiuni, având multiple funcţii, de la GPS până la facebook.

Conceptul Audi A2 se anunţă un mic creuzet de idei avangardiste, iar, cu ocazia salonului german, vom avea toate imaginile şi detaliile oficiale ale sale.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.