TOP 5: Maşini noi, premiante de criză

Autor: Cosmin Iordache 11 mai 2009 Dosar & Analize

Fără excepţie, fiecare ştire, analiză, buletin despre starea pieţei auto din România, din primul trimestru al lui 2009, începe cu: "vânzările au scăzut". Acest lucru este adevărat şi confirmat chiar de statisticile oficiale APIA, care relevă sec că în primul trimestru vânzările au scăzut cu aproape 56%. Procentul pare alarmant şi zugrăveşte o perspectivă apocaliptică asupra stării actuale, dar ca în orice situaţie există şi câştigători, adică acele modele nebăgate în seamă anul trecut, care ajutate de reduceri, au devenit brusc tentante şi s-au vândut chiar mai bine decât în perioada similară a anului trecut.

VEZI AICI MAŞINILE CARE AU BĂTUT CRIZA!

Tocmai scăderea preţului a fost şi este secretul creşterii vânzărilor în perioada în care piaţa o ia la vale.Reducerile modelelor cuprinse în acest top sunt destul de consistente şi ajung chiar până la 40%. Acest lucru este benefic vânzătorilor doar din punct de vedere statistic şi singurii care au de câştigat sunt cumpărătorii. Dar până la urmă, comercianţii apelează la filozofia decât nimic mai bine puţin mai mult.

Ca o tendinţă observată, mai bine de jumătate din maşinile care au reuşit să vândă mai bine sunt ale unor mărci asiatice. De asemenea, aşa cum vă aşteptaţi nu sunt modele de volum foarte mare, dar am încercat să le filtrez pe acelea care sunt relevante ca şi creştere în segment. Dar mai bine vedeţi în imagini ce modele au reuşit să bată criza.


 

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide