Dacia a vândut în 2018 peste 500.000 de unităţi în Europa, urcând pe locul 14 în to­pul celor mai comercializate branduri

Dacia a vândut în 2018 pentru pri­ma dată peste 500.000 de maşini la nivel european, urcând pe locul 14 în to­pul celor mai bine vândute branduri, po­trivit datelor Jato Dynamics.

Dacia a vândut în 2018 peste 500.000 de unităţi în Europa, urcând pe locul 14 în to­pul celor mai comercializate branduri Dacia a vândut în 2018 peste 500.000 de unităţi în Europa, urcând pe locul 14 în to­pul celor mai comercializate branduri

Dacia a vândut în 2018 pentru pri­ma dată peste 500.000 de maşini la nivel european, urcând pe locul 14 în to­pul celor mai bine vândute branduri, po­trivit datelor Jato Dynamics. În plus, da­to­rită avan­su­lui de 12% la 530.000 de uni­tăţi, Dacia a depăşit în pre­mieră vânzările Nissan, devenind astfel al doilea mare brand al Alianţei în Europa, după Renault şi înaintea japonezilor.

În topul celor mai bine vândute maşini la nivel european Româ­nia este prezentă cu San­dero pe locul 11 şi Duster pe locul 17.

Tot printre „câştigătorii“ din 2018 se află şi Ford EcoSport, cu o creştrere puternică a cotei de piaţă, în condiţiile în care vânzările aproape s-au dublat.

Dintre cele patru modele princi­pa­le produse în România, doar EcoSport şi Duster sunt produse exclusiv local. Atât modelul Logan, inclusiv în versiunea break MCV, cât şi Sandero sunt produse şi în Maroc, la Tanger şi Casablanca.

De asemenea, uzina Ford din România livrează atât în România, cât şi pe pieţele nord-africane, dar şi către piaţa din Arica de Sud.

În 2018 au fost asamblate în cele două uzine auto din România aproape 477.000 de maşini, în creştere cu 31% faţă de 2017.

Aceasta este cea mai mare creştere din ultimii zece ani înregistrată de producţia locală.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.