Citroen C2 facelift

Citroen C2 este un model adresat tinerilor. Pentru că generaţia tânără adoră schimbările, citadina trece printr-un proces de facelift şi câştigă la capitolul expresivitate, păstrându-şi spiritul adolescentin.

Citroen C2 facelift Citroen C2 facelift
Citroen C2 faceliftCitroen C2 se află pe piaţă încă din 2003, în toţi aceşti ani 480.000 de exemplare au poposit din showroom-uri în garajele clienţilor. Pentru ca cifrele de vânzări să se păstreze la aceleaşi cote, francezii de la Citroen au intervenit cu retuşuri, atât de ordin vizual, cât şi tehnic, asupra modelului de clasă mică.

Partea frontală câştigă la capitolul expresivitate prin remodelarea spoilerului, decuparea unor prize mai mari şi delimitarea cromatică a zonei proiectoarelor. Grila este încadrată de un chenar cromat, iar logo-ul Citroen este mai bine evidenţiat. Exteriorul va beneficia de o nouă nuanţă, denumită Manitoba Grey.

Pe lângă schimbările de design, citadina beneficiază şi de un upgrade tehnologic. Sistemul Start&Stop va fi disponibil pentru motorizarea de 1,4 litri 16v şi 90 de cai. Cu această inovaţie, consumul modelului scade cu 15% sau cel puţin aşa susţine constructorul.

Tot în spiritul economiei de combustibil, va fi oferit un propulsor HDI FAP de 110 CP. Cu acest motor, C2 va înregistra un consum mediu de 4,4 litri la suta de kilometri şi va emite doar 119 g de dioxid de carbon la fiecare kilometru parcurs.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.