Citroen C2 facelift

Autor: Cosmin Iordache 04 apr. 2008 Prezentări

Citroen C2 faceliftCitroen C2 se află pe piaţă încă din 2003, în toţi aceşti ani 480.000 de exemplare au poposit din showroom-uri în garajele clienţilor. Pentru ca cifrele de vânzări să se păstreze la aceleaşi cote, francezii de la Citroen au intervenit cu retuşuri, atât de ordin vizual, cât şi tehnic, asupra modelului de clasă mică.

Partea frontală câştigă la capitolul expresivitate prin remodelarea spoilerului, decuparea unor prize mai mari şi delimitarea cromatică a zonei proiectoarelor. Grila este încadrată de un chenar cromat, iar logo-ul Citroen este mai bine evidenţiat. Exteriorul va beneficia de o nouă nuanţă, denumită Manitoba Grey.

Pe lângă schimbările de design, citadina beneficiază şi de un upgrade tehnologic. Sistemul Start&Stop va fi disponibil pentru motorizarea de 1,4 litri 16v şi 90 de cai. Cu această inovaţie, consumul modelului scade cu 15% sau cel puţin aşa susţine constructorul.

Tot în spiritul economiei de combustibil, va fi oferit un propulsor HDI FAP de 110 CP. Cu acest motor, C2 va înregistra un consum mediu de 4,4 litri la suta de kilometri şi va emite doar 119 g de dioxid de carbon la fiecare kilometru parcurs.

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide