Facelift pentru 2011 la Range Rover

Autor: Andrei Cosmin Iordache acum 10 ani Prezentari

17 Iunie este o zi specială pentru Range
Rover, aşa cum aţi putut citi la secţiunea de istorie, în 1970 pe
această dată a apărut primul off-roader de lux. Deşi după standardele actuale acel
model era unul foarte spartan, de la generaţie la generaţie reţeta
s-a îmbunătăţit şi astăzi se poate compara cu orice
limuzină. Constructorul
britanic este foarte atent cu procesul de îmbunătăţire şi deşi a
trecut de abia un an de la ultimul mare facelift, astăzi vedem
încă un set de modificări operate.

Estetic acest model evoluează foarte subtil,
primind o nouă grilă denumită Jupiter şi la versiunile Diesel sunt
decupate prize de aer pe lateral.
Nu ne aşteptam însă la prea multe,
pentru că unul din factori de succes al acestui model este tocmai
conservatorismul şi capacitatea de a evolua stilistic foarte
calculat, fără artificii inutile.
Interiorul vine cu câteva dotări ergonomice în plus, cum ar
fi selectorul rotativ pentru regimuri dinamice, specific Jaguar, şi
padele montate pe volan.

Schimbari estetice minore


La capitolul sporirea plăcerii de a şofa,
Range Rover 2011 beneficiază acum de excelenta cutie automată cu 8
rapoarte. Această transmisie este oferită momentan pe limuzine
foarte exclusiviste, cum ar fi Audi A8, BMW Seria 7, Bentley
Mulsanne sau Rolls Royce Ghost şi singurul SUV care o are este BMW
X5. A doua mare noutate este
reprezentată de noul motor LR-TDV8 de 4.4
litri. Acest nou propulsor
oferă 313 CP şi un cuplu de 700 NM, valori care îl fac rezonabil de
sportiv pentru un model tot-teren cu gabarit mare
, Range
Rover TDV8 atingând 100 km/h în 7,5 secunde. În plus, consumul nu este de speriat,
anunţându-se unul mediu de 9,4 litri la 100 km.

Această versiune se poate lăuda şi cu
sistemul de frânare Brembo preluat de la vârful de gamă
LR-V8 Supercharged,
venind cu discuri pe faţă de 380 mm
şi 365 mm pe spate. De
asemenea la nivel de gamă sistemul Terrain Response este
iarăşi îmbunătăţit şi
primeşte un modul nou denumit Gradient Acceleration Control care
oferă siguranţă sporită pe pantele abrupte atunci când şoferul nu
are sistemul Hill Descent Control activat. Hill Start Assist, un sistem nu atât de
revoluţionar, care se regăseşte şi pe automobile din alte clase,
face acum parte din oferta de bază şi a lui Range Rover, probabil
la cererea multor şoferiţe.
Lansarea oficială se va face
evident la Salonul de la Paris din Octombrie

.Noul selector



Citește și...


Comentarii
Inchide