Facelift pentru 2011 la Range Rover

La fix 40 de ani de la lansarea primului Range Rover, constructorul britanic prezintă ultima metamorfoză a actualului Range Rover.

17 Iunie este o zi specială pentru Range Rover, aşa cum aţi putut citi la secţiunea de istorie, în 1970 pe această dată a apărut primul off-roader de lux. Deşi după standardele actuale acel model era unul foarte spartan, de la generaţie la generaţie reţeta s-a îmbunătăţit şi astăzi se poate compara cu orice limuzină. Constructorul britanic este foarte atent cu procesul de îmbunătăţire şi deşi a trecut de abia un an de la ultimul mare facelift, astăzi vedem încă un set de modificări operate.

Estetic acest model evoluează foarte subtil, primind o nouă grilă denumită Jupiter şi la versiunile Diesel sunt decupate prize de aer pe lateral. Nu ne aşteptam însă la prea multe, pentru că unul din factori de succes al acestui model este tocmai conservatorismul şi capacitatea de a evolua stilistic foarte calculat, fără artificii inutile. Interiorul vine cu câteva dotări ergonomice în plus, cum ar fi selectorul rotativ pentru regimuri dinamice, specific Jaguar, şi padele montate pe volan.

La capitolul sporirea plăcerii de a şofa, Range Rover 2011 beneficiază acum de excelenta cutie automată cu 8 rapoarte. Această transmisie este oferită momentan pe limuzine foarte exclusiviste, cum ar fi Audi A8, BMW Seria 7, Bentley Mulsanne sau Rolls Royce Ghost şi singurul SUV care o are este BMW X5. A doua mare noutate este reprezentată de noul motor LR-TDV8 de 4.4 litri. Acest nou propulsor oferă 313 CP şi un cuplu de 700 NM, valori care îl fac rezonabil de sportiv pentru un model tot-teren cu gabarit mare, Range Rover TDV8 atingând 100 km/h în 7,5 secunde. În plus, consumul nu este de speriat, anunţându-se unul mediu de 9,4 litri la 100 km.

Această versiune se poate lăuda şi cu sistemul de frânare Brembo preluat de la vârful de gamă LR-V8 Supercharged, venind cu discuri pe faţă de 380 mm şi 365 mm pe spate. De asemenea la nivel de gamă sistemul Terrain Response este iarăşi îmbunătăţit şi primeşte un modul nou denumit Gradient Acceleration Control care oferă siguranţă sporită pe pantele abrupte atunci când şoferul nu are sistemul Hill Descent Control activat. Hill Start Assist, un sistem nu atât de revoluţionar, care se regăseşte şi pe automobile din alte clase, face acum parte din oferta de bază şi a lui Range Rover, probabil la cererea multor şoferiţe. Lansarea oficială se va face evident la Salonul de la Paris din Octombrie

.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.