Gumpert Tornante by Touring Superleggera la Geneva 2011

E suficient să creezi un ”utilaj” performant pentru ca să fii băgat în seamă de milionarii amatori de performanţe? Se pare că nu. De aceea carosierul italian Touring Superleggera s-a ocupat intensiv de ineditul Gumpert Apollo, transformându-l în Gumpert Tornante.

Gumpert Tornante by Touring Superleggera la Geneva 2011 Gumpert Tornante by Touring Superleggera la Geneva 2011

Probabil italienii de la Touring Superleggera consideră că Gumpert Apollo se încadrează la capitolul "germanii ştiu să facă maşini performante, dar nu ştiu să le facă să arate bine". De aceea, carosierul italian ne-a gratulat la Salonul Auto Geneva 2011 cu viziunea sa despre cum ar trebui să arate bolidul germanilor: Gumpert Tornante.

Nu vorbim doar despre o propunere care va rămâne doar la rangul de concept, deoarece germanii intenţionează să ofere această versiune clienţilor interesaţi începând cu 2012. Şi credem că nu vor fi puţini cei care vor dori un Gumpert Tornante, care arată mai elegant, este mai spaţios şi mai confortabil, pretându-se mai bine la utilizarea cotidiană decât o face Apollo, conceput în primul rând pentru circuit.

Deşi este clar că la baza lui Gumpert Tornante stă modelul Apollo, modificările aduse exteriorului fac noul bolid mai plăcut şi mai apropiat de ceea ce îşi doreşte un milionar. Gumpert Tornante aduce cu un Fast Tourer, partea frontală fiind aproape total modificată faţă de un Apollo, stilul nou încadrându-se în linia GT-urilor actuale.

Agresivitatea iniţială a fost domolită, Tornante având un stil mai sobru şi mai fluid, fără a renunţa la impresia de forţă. Partea laterală inspiră masivitate, aducând aminte de maşinile blindate, în timp ce spatele a fost modificat radical, având influenţe interesante de Bentley sau Corvette, dar reuşeşte să rămână suficient de original, exprimând sportivitate pură graţie imensului difuzor.

Interiorul a fost adaptat pretenţiilor celor cu bani, fiind garnisit cu materiale scumpe, dar încercând să rămână fidel principiilor de sportivitate ale celor de la Gumpert. Maşina rămâne propulsată de un V8 cunoscut de pe Apollo, dotat cu două turbocompresoare şi dezvoltând 700 CP, în timp ce suspensia a fost tunată pentru a oferi un plus de confort la rulare, iar transmisia este secvenţială, cu padele de comandă în spatele volanului.

Cei de la Gumpert vor oferi în viitor şi o versiune mai potentă pentru noul Tornante, care se speculează că va merge pe principiul hibrid: motor V8 plus un motor electric. Deocamdată, însă, nu există o confirmare în acest sens, singurul lucru cert fiind că germanii sunt siguri că vor avea destui clienţi pentru Gumpert Tornante.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.