Premiera  Mercedes SLS - informaţii oficiale

Mercedes SLS AMG este una dintre vedetele Salonului de la Frankfurt şi după multe teasere, poze şi clipuri spion, vi-l prezentăm în imaginile reale în toată splendoarea sa. Şi în primele două clipuri recent lansate de Mercedes.

VEZI AICI MEGA GALERIA CU NOUL MERCEDES SLS AMG

Mercedes SLS AMG va fi modelul care îi va lua locul lui Mercedes SLR în peisajul supercar-urilor de la Mercedes şi un demn urmaş al legendei Mercedes 300SL Gullwing din 1950. Practic acest nou model este cea mai importantă noutate Mercedes din ultimii ani şi cu siguranţă punctul focal al standului de la Salonul de la Frankfurt. Deşi iniţial s-a spus că acest model va fi prezentat pe 10 septembrie, se pare că ştirea a ajuns mai repede în presă fiind desconspirată prematur.

Acest model are o siluetă parcă venită din alte vremuri, cu o parte frontală foarte proeminentă, în care zace motorul uriaş de 6.2 litri plasat dincolo de puntea faţă pentru un mai bun echilibru al maselor. Întregul cadru este format din aluminiu şi prezintă o repartizare a masei faţă-spate de 48-52%, adică aproape perfect. Lungimea lui SLS este 4,65

metri, iar lăţimea de 1,95 metri în timp ce înălţimea este de doar 1,25 metri. Dincolo de considerente de moştenire, statura joasă este şi motivul pentru care Mercedes a montat uşi de tip Gullwing, acestea facilitând mai mult decât orice altă soluţie accesul în habitaclu.

În privinţa uzinei de forţă, această este o versiune cu upgrade a motorului V8 care de 6.2 litri care se afla şi la Mercedes SLR. Modificările aduse propulsorului sunt admisie de magneziu, un nou sistem de evacuare şi un nou sistem de lubrifiere al motorului, puterea rezultată a urcat astfel la 571 CP. Nu este un supercar uşor, cântărind peste 1.600 kg, dar reuşeşte să bată suta în 3.8 secunde şi alergarea poate continua până la 310 km/h.

Caracterul acestui model poate fi dozat cu ajutorul a patru moduri presetate, de la confortabil la super sportiv, existând şi o funcţie RACESTART pentru momentele în care vrei să rupi asfaltul la plecările de pe loc. Oprirea în siguranţă şi aptitudinile pe viraje sunt date de un sistem de frânare cu discuri ceramice şi de suspensii independente create în mare parte din aluminiu forjat.

Ca şi tehnologii de ultimă oră, acest model vine dotat cu tapiţerie de piele, frână de mână electronică, PARKTRONIC, senzori de ploaie, scaune încălzite, covoraşe AMG, cruise control, pedalier sport şi THERMOTRONIC.

Opţionalele includ 6-disc DVD charger, Bang & Olufsen BeoSound AMG sistem audio, alarmă şi mai multe scheme de culori AMG. Iar cei care vor şi mai mult pot comanda elemente de caroserie din fibră de carbon (capota, oglinzile şi chiar finisajele de interior), scaune şi volan sport acoperite cu piele Alcantara.

Preţul acestui model va fi de 177.310 euro în Germania. Înfăţişarea oficială va fi la Salonul de la Frankfurt, iar intrarea în producţia de serie se va consemna anul viitor.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.