Noul Iveco Daily va fi lansat în septembrie

Autor: Constantin Ciobanu 12 aug. 2011 Prezentări

Ultima evoluţie a lui Daily a fost bifată de Iveco în 2009. Noua generaţie va conserva valorile tradiţionale ale modelului, punând accent pe partea de motorizări care acum vor fi mai eficiente, mai puternice, dar în acelaşi timp mai economice şi cu emisii reduse. Italienii se laudă cu propulsorul de 3 litri diesel care respectă normele Euro 5, fiind lider în segment la capitolul putere cu 205 CP. Nici cuplu motor de 470 Nm nu poate fi neglijat. S-a adoptat pentru acest propulsor soluţia supralimentării cu două turbine, una compactă şi cu inerţie redusă pentru a oferi un răspuns rapid şi viguros al propulsorului de la turaţii joase, şi o turbină mai generos dimensionată pentru a permite obţinerea performanţelor maxime. Propulsorul diesel de 2,3 litri a adoptat sistemul Multijet II, ceea ce a determinat o creşterea cuplului motor la 320 Nm, o reducere a consumului şi emisiilor, plus o funcţionare mai silenţioasă.

Echipamentul standard va include ESP 9, ABS, EBD – distribuţia electronică a forţei de frânare, ASR – controlul tracţiunii, MSR – controlul electronic al turaţiei motorului pentru a preveni daunele interne provocate de utilizarea necorespunzătoare a frânei de motor, HBA – asistarea hidraulică la frânarea de urgenţă, hill holder, LAC – repartizarea forţei de frânare în funcţie de încărcare, HRB – asistenţă hidraulică pentru sistemul de frânare al punţii spate, HFC – compensare hidraulică a sistemului de frânare în cazul în care performanţele acestuia sunt afectate de încălzire, TSM – sistem de stabilizare pentru remorcă, ROM – sistem electronic de prevenire a răsturnării.

Din punct de vedere al locului ocupat pe piaţă, Daily va acoperi zona 2,8 tone până la 7 tone. Oferind posibilitatea de a căra până la 4,7 tone şi un volum de 17,2 metri cubi. Va putea fi achiziţionat atât în versiunile alimentate cu gaz natural dar şi electric. Confortul este sporit în cabină datorită lărgirii ariei de reglaje atât pentru scaune cât şi pentru coloana de direcţie.

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide