Opel Meriva - Noua generaţie

Noua Opel Meriva a fost prezentată oficial la Geneva în Martie aducând o inovaţie tehnologică regăsită în prezent la Rolls Royce Phantom.

Peisajul monovolumelor compacte a devenit în ultima vreme din ce în ce mai populat. Diferenţierea a devenit astfel necesară pentru a ocupa un loc central în atenţia clienţilor. Asta încearcă şi noua Opel Meriva, venind cu o soluţie practică, portierele cu deschidere în oglindă, regăsită în prezent doar pe somptuoasa Rolls Royce Phantom sau excentrica Mazda RX8.

Opel numeşte acest sistem FlexDoor, care permite o deschidere de 84 de grade, asugurând un acces facil în interior în spaţiile deschise, dar fiind dezavantajat de zonele înguste, cum ar fi parcările de supermarket. Este însă un element pe care nici un alt automobil din specia sa nu îl are. Tocmai din acest motiv am început prezentarea cu această particularitate.

Noul Meriva se aliniază la noua imagine Opel, având elemente vizuale de la noul Astra, dar parcă şi puţin din fratele mai mic Opel Agila. Ca aspect îl putem evidenţia deja printre arătoşii clasei, având o alură foarte modernă, dar tipică unui monovolum dinamic. Trebuie să remarcăm linia geamurilor, care prezintă un decupaj uşor nonconformist pe portierele din spate şi faptul că vine cu un acoperiş panoramic de mari dimensiuni, favorizând luminozitatea interiorului.

Habitaclul va prelua multe elemente de la Astra şi este modularizat prin intermediul sistemului FlexSpace, scaunele putând glisa sau putând fi scoase pentru a oferi nivelul de spaţiul optim. Şase combinaţii de finisaje pot fi comandate în interior, încercând astfel să se dea o notă foarte primitoare habitaclului, propice unei familii tinere. Va exista şi o versiune "verde" EcoFlex.

Sub capotă acest nou model va avea motoare cu putere cuprinsă între 75 CP şi 140 CP şi cutii cu 5 sau 6 rapoarte, fiind deopotrivă un mijloc plăcut dar şi economic. Modelul a fost proiectat la Russelsheim, dar va fi produs la Zaragoza şi oficial va fi expus în faţa publicului la Salonul de la Geneva pe 2 Martie 2010.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.