Porsche 918 RSR – laboratorul de competiţie

Lumea a fost fascinată de conceptul 918 Spyder, iar cei de la Porsche în urma feedback-ului pozitiv au decis să producă o versiune de serie. Să fie Porsche 918 RSR.

Porsche 918 RSR – laboratorul de competiţie Porsche 918 RSR – laboratorul de competiţie

Americanii pot admira de astăzi la salonul de la Detroit ultima creaţie Porsche, 918 RSR. Un coupe cu două locuri cu motor amplasat central care se doreşte locul unde tehnologia utilizată pe versiunea de competiţie 911 GT3 R hybrid şi designul lui 918 Spyder devin realitate. Un nou supercar Porsche, unul care doreşte să fie o punte de legătură între istoria fabuloasă a constructorului german şi viitor.

Designul noului model urmează reţeta unor modele legendare din istoria Porsche - 908 long tale coupe din 1969 sau 917 short tale coupe din 1971. Şi anume "design dictat de funcţionalitate". Şi cu toate acestea pot fi observate la 918 RSR elemente de design inspirate de la celebrele modele. Designul interior este minimalist, cu toate acestea se poate remarca asemănarea cu planşa de bord de la Carerra GT.

Porsche impune o nouă culoare, portocaliul, codul cromatic pentru versiunile hybrid. A putut fi remarcat pe 911 GT3 R Hybrid, iar acum este prezent şi pe 918 RSR. Noul model este prezentat pentru moment în versiunea de competiţie. Vorbim despre o structură monococă din mase plastice întărite cu fibră de carbon. Un propulsor V8 amplasat central care dezvoltă 563 CP la 10.300 rpm.

Cutia de viteze este luată de pe RS Spyder, modelul de competiţie Porsche din cursele de anduraţă. Apoi mai sunt două motoare electrice pe puntea faţă, câte unul pentru fiecare roată, fiecare dezvoltând 75 kW. Puterea totală comunicată de Porsche este de 767 CP. Motoarele electrice de pe puntea faţă acţionează ca generatoare în cazul frânărilor, iar energia stocată poată fi accesată preţ de 8 secunde în condiţiile în care sistemul este complet încărcat. Prin urmare pilotul are acces preţ de 8 secunde la 200 CP.

Şi poate vă întrebaţi de ce numărul 22 pe maşină. Este numărul maşinii din 1971 care a căştigat cursa de la Le Mans, Porsche 917 short-tail coupe. Un model care a stabilit un record care a rezistat 39 de ani, până în 2010. Modelul pilotat de Dr. Helmut Marko şi Gijs van Lennep a trecut linia de sosire acoperind o distanţă în 24 de ore de 5.335,313 km cu o viteză medie de 222,304 km/h.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.