Refresh de 2010 pentru Mercedes ML 63 AMG

Deşi Mercedes anunţă cu destul de mare pompă upgrade-ul estetic al SUV-ului ML 63 AMG pentru 2010, modificările sunt mici. Foarte mici.

Refresh de 2010 pentru Mercedes ML 63 AMG Refresh de 2010 pentru Mercedes ML 63 AMG

Mic restyling pentru ML 63 AMGRestylingul pe care designerii i l-au aplicat top-modelului Mercedes ML 63 AMG constă, în principal, în modificarea capotei motorului, care acum beneficiază de două umflături discrete, al căror rol este de a spori impresia de putere a bestiei de 510 CP.

Dacă aveţi o lupă la îndemână sau faceţi o comparaţie foarte atentă cu modelul din 2009, veţi mai observa şi că fundalul farurilor bi-xenon este acum fumuriu. În spate, stopurile au primit LED-uri şi au un design foarte uşor schimbat, deşi forma generală rămâne aceeaşi.

Şi am putea pune punct aici în ce priveşte acest "facelift" foarte lejer de vară pentru cel mai puternic SUV al germanilor. Însă nu am terminat. Şi dotarea lui ML 63 AMG a fost îmbogăţită. Foarte puţin, bineînţeles.

Mercedes mizeaza pe discretieDe pe lista de opţionale se poate alege acum un nou set de jante, cu un design special şi finisare în gri-titanium, având 5 spiţe şi un diametru de 21" (sunt încălţate cu pneuri late, de 295/35). La interior, este propus un nou tip de tapiţerie din piele Nappa pentru scaunele sport, care se potriveşte mai bine cu volanul sport în padele din aluminiu.

În rest, acelaşi motor V8 de 6,3 litri şi 510 CP, acelaşi sistem de tracţiune integrală, aceeaşi suspensie AIRMATIC şi aceeaşi cutie de viteze automată 7G-Tronic. "Noul" Mercedes ML 63 AMG va putea fi comandat începând din luna iulie, pentru un preţ de pornire de 105.000 euro, în Germania.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.