Volvo C30 facelift Frankfurt 2009

Volvo C30 se lasă şi el infleunţat de studiul Volvo S60 Concept prezentat la Geneva, devenind astfel mai sportiv şi mai fluent. Acum ne este prezentată şi versiunea R-Design a mezinului Volvo.

Volvo C30 este, fără îndoială, un model original având un farmec aparte, dar a stat mai slab la capitolul fluiditate, arătând destul de butucănos pentru un automobil care vizează publicul tânăr. Acest neajuns pare că se va corecta prin faceliftul pe care compacta Volvo îl va primi cu ocazia Salonului de la Frankfurt. Reţeta a fost una destul de simplă, se ia parte frontala mai agresivă şi mai coerentă a conceptului Volvol S60 - cu care suedezii au făcut senzaţie la Geneva - şi se adaptează la gabaritul lui Volvo C30. De asemenea, grila are un o nouă textură de tip fadure şi în mijlocul ei tronează o iglă mai mare.

Spoilerul pare inspirat de Volvo XC60, cu o priză de aer mai mare, conferind un aspect mai puternic. Spatele a fost uşor redesenat susţinând ideea de vehicul mai dinamic şi mai bărbătesc pe care Volvo vrea să o cultive prin acest facelift. Nu este însă doar o operaţie artificială, ci inginerii de la Volvo au dezvoltat chiar şi un şasiu sport, care conform surselor interne, oferă o experienţă la volan mult mai fermă (a fost crescută rigiditatea arcurilor cu 30%) şi satisfăcătoare ( o direcţie cu 10% mai directă). Această dotare poate fi asortată cu orice versiune, cu excepţia celei 1.6 Drive.

Volvo va oferi pentru facelift şi mai multe opţiuni de personalizare, oferind două tipuri noi de jante, dintre care unele albe, evacuare cromată pentru T5 şi D5 şi chiar şi un nou kit. De asemenea, interiorul poate fi evidenţiat prin noi culori ale tapiţeriei. Debutul se va face la Frankfurt, iar apariţia în showroom-uri se va consemna la începutul lui 2010.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.