Culoarea este cea mai puţin impresionantă parte a acestui Ferrari 458

Autor: Andrei Ştirbu acum 6 ani Tuning auto

Supermaşina italienească de la Ferrari are deja cinci ani de când se află printre muritori şi până acum nu am auzit pe nimeni să spună că s-a săturat de formele-i frumoase. Nici cei de la LB Performance nu ar fi zis că e urât, tot ce au făcut ei a fost să-l transforme în cel mai… ciudat 458 Italia din lume. Iar albastrul cu care se afişează acum nu a fost în plan de la început, deci nu culoarea este motivul principal al proiectului. 

Un pic de albastru asortat cu puţin albastru

Dacă te uiţi suficient de mult la el şi te obişnuieşti cu cromatica, vei observa că este un pic mai… umflat decât un 458 obişnuit. Asta pentru că băieţii de la Liberty Walk, în frunte cu Wataru Kato, i-au tăiat aripile şi le-au lăţit suficient de mult cât să acopere jantele de 20 de inci extra-late. Apoi completarea a fost făcută prinzând materialul în plus cu ajutorul niturilor. Desigur, nici kit-ul estetic exterior nu a rămas identic cu cel al maşinii de serie, după cum cu uşurinţă ai observat deja. Nici evacuarea nu este standard. 

La câte modificări a suferit, e clar că n-o să mai poată deveni vreodată un 458 Italia obişnuit. Ceea ce – am recunoaşte un pic ruşinaţi – ne bucură foarte mult, pentru că sunt puţini cei care duc modificările până în punctul acesta. 

Cu cât de uiţi la el mai mult, cu atât devine mai lat parcă

Cât despre Liberty Walk – nu sunt doar nişte tineri cutezători care au băgat flex-ul în caroseria unui supercar italian din dorinţa de afirmare. Firma japoneză există din 1993 şi are suficientă experienţă cât să intervină şi pentru operaţii mai… sensibile, cum ar fi pentru un Ferrari F40. În portofoliul lor bogat vei găsi, de asemenea, şi Lamborghini, Porsche sau BMW. De fapt, îţi lăsăm link aici, să le descoperi după bunul plac.

Rămâne la latitudinea ta să-ţi dai verdictul final asupra acestui Ferrari 458 Italia. După ce te saturi de imaginile din galeria foto, desigur.



Comentarii
Inchide