Boom de vânzări Rolls Royce graţie lui Ghost

Şi cum să nu îşi frece mâinile fericiţi contabilii de la Rolls Royce, câtă vreme noul model Ghost a contribuit la o creştere cu 146% a vânzărilor companiei britanice faţă de 2009?!

Boom de vânzări Rolls Royce graţie lui Ghost Boom de vânzări Rolls Royce graţie lui Ghost

Lansarea unui model inferior lui Rolls Royce Phantom a fost privită cu reticenţă de mulţi analişti auto, care au considerat că firma britanică îşi pătează reputaţia în numele creşterii profitului şi a producţiei.

Însă clienţii din toată lumea nu au fost de acord, iar "mezinul" Rolls Royce Ghost a fost primit foarte bine. Atât de bine, încât, conform Financial Times, vânzările companiei au crescut în primele cinci luni ale lui 2010 cu aproape 150% faţă de aceeaşi perioadă din 2009.

Bineînţeles, nu vorbim de un volum mare de maşini vândute, de mii de unităţi, ci de un număr modic, de numai 678 de maşini. Însă aceste valori, foarte bune pentru Rolls Royce, îi fac pe oficialii britanici şi cei bavarezi (BMW fiind deţinătorul lui Rolls Royce) să spere că în 2010 Rolls Royce va reuşi cel puţin să îşi dubleze vânzările faţă de 2009.

În acelaşi timp, investiţiile în cei 7 dealeri din China iată că dau roade, ţara Marelui Zid fiind foarte probabil să devină, la finalul lui 2010, a doua piaţă de desfacere pentru Rolls Royce, după cea a Statelor Unite, depăşind astfel piaţa Marii Britanii.

Noul Rolls Royce Ghost păstrează stilul lui Phantom, dar la cote mai reduse şi, cel mai important, pentru un preţ mult mai mic: în USA, un model Ghost are un preţ de pornire de circa 250.000 USD, faţă de aproape 400.000 USD, cât revendică un Phantom. Prin urmare, noul model se adresează unui public mai larg, intrând în competiţie şi cu versiunile de top ale unor limuzine precum Audi A8, Mercedes Clasa S sau Lexus LS.

Rezultatul mărcii britanice mai are o semnificaţie: vânzările de maşini de lux sunt pe un trend ascendent, ceea ce nu poate fi decât un semn optimist pentru producătorii auto.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.