Primul model de 5 stele EuroNCAP este un Renault

Cele două secvenţe a câte 30 de secunde fac parte dintr-un film conceput pentru internet şi cinema, care, datorită succesului imens de care s-a bucurat, a fost transformat în spot TV de Renault, într-o nouă campanie targetată pe siguranţa maşinilor.

Renault, constructorul care a făcut domeniul securităţii maşinilor o prioritate absoluta, a lansat o campanie de promovare sugestivă şi originală, cu o notă de umor. Bagheta franţuzească este supusă unui test de impact frontal şi amortizeaza şocul, în timp ce "sushi" şi "cremewurst" nu rezistă încercării. Morala? "Cele mai sigure maşini vin din Franţa". Creaţia aparţine agenţiei germane Norfolk+Hamburg.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.