Reclama Nissan îi supără pe cei de la Porsche

Cu ocazia evenimentului de la Goodwood, cei de la Nissan au venit cu o idee năstruşnică de marketing, sub titulatura "cum să îi baţi pe nemţi". Iar cei de la Porsche i-au acţionat în instanţă!

Reclama Nissan îi supără pe cei de la Porsche Reclama Nissan îi supără pe cei de la Porsche

Cei care sunt la curent cu recordurile de pe Nurburgring ştiu că Nissan a făcut destule furori cu supercarul GT-R. Care le-a cam dat peste nas unor modele cu sigle mult mai răsunătoare: Audi, BMW sau chiar Porsche.

Aşa încât, la recentul eveniment Goodwood Festival of Speed, cei de la Nissan s-au prezentat cu o idee inedită, sub sloganul "Cum să îi batem pe nemţi": pe lateralele maşinilor Nissan au fost desenate siglele concurenţilor mai sus menţionaţi, în dreptul acestora apărând nişte liniuţe tăiate - ştiţi stilul, la fel făceau şi aviatorii din primele două războaie mondiale, pentru a arăta câţi adversari au doborât.

O idee foarte interesantă, nu? Cu siguranţă, mai ales că Audi şi BMW (cunoscuţi pentru rivalitatea acerbă în domeniul reclamelor) i-au şi felicitat pe cei de la Nissan UK pentru această idee.

Cei de la Porsche, însă, au fost deranjaţi destul de mult se pare, recurgând, nici mai mult, nici mai puţin, la chemarea în instanţă a celor de la Nissan! Însă versiunea oficială nu a fost pentru că s-au simţit jigniţi de reclamă (ceea ce pare evident), ci pentru... utilizarea fără permisiune a siglei Porsche.

Ca urmare, cei de la Nissan s-au văzit nevoiţi să înlocuiască sigla cu denumirea "Porsche". Însă ne întrebăm dacă această reacţie exagerată, care demonstrează că nemţii nu prea au simţul umorului, nu va fi în beneficiul celor de la Nissan: se ştie că adevărul înţeapă, iar cei de la Porsche s-au arătat foarte "înţepaţi".

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.