Reclamă-preview pentru supercarul ecologic BMW i8

Germanii au investit foarte mult în noua familie de maşini ecologice care vor purta indicativul i. Iată acum o reclamă-preview cu viitorul supercar BMW i8, filmată chiar pe circuitul de Formula 1 de la Abu Dhabi.

Reclamă-preview pentru supercarul ecologic BMW i8 Reclamă-preview pentru supercarul ecologic BMW i8

Am putea spune că fanii BMW au fost bulversaţi când, la Salonul Auto Frankfurt 2009, germanii au prezentat un concept în totală contradicţie cu bolizii care poartă badge-ul "M": BMW Vision EfficientDynamics Concept. Care va fi transpus în serie începând din 2014, sub forma supercarului ecologic BMW i8.

Prima reclama cu BMW i8, supercarul ecologic din 2014 de pe tare.ro

Pentru moment, germanii se focusează pe creşterea awareness-ului acestui model în rândul viitorilor clienţi, printr-o serie de reclame şi materiale premergătoare - în acest caz avem parte de o reclamă-preview a lui BMW i8, al cărei mesaj este simplu: maşina sport a viitorului va fi nu doar peformantă, ci şi economică şi ecologică.

Faţă de BMW i3, supercarul i8 nu este o maşină strict electrică, având, de fapt, propulsie hibridă plug-in: un motor diesel de 1,5 litri, cu trei cilindri şi turbo, de 163 CP, este combinat cu două motoare electrice. Cel plasat în partea din spate are 33 CP, iar cel de pe puntea faţă oferă un surplus de 80 CP, dar are şi o funcţie boost, pentru 10 secunde oferind până la 139 CP.

Ca peformanţe, BMW i8 promite valori apropiate de ale actualului BMW M3, cu un demaraj 0-100 km/h în 4,8 secunde, dar o manevrabilitate îmbunătăţită, graţie răspunsului sistemului de propulsie şi a masei de numai 1.450 kg. Bateriile lui i8 se pot încărca total în numai 2,5 ore, iar autonomia în regim strict electric va fi de maximum 50 km. Însă autonomia maximă a maşinii poate ajunge la 700 km, consumul mediu de carburant cifrându-se la numai 3,8 litri/100 km.

Cât va costa noul BMW i8 şi care va fi cadenţa acestuia de fabricaţie, rămâne să aflăm în preajma lansării pe piaţă, din 2014.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.