Toyota nu renunţă la numele Auris în Europa, premiera la Paris 2012

Zvonuri peste zvonuri privind viitoarea compactă Toyota, a cărei premieră mondială se va consuma cu ocazia Salonului Auto Paris 2012. Noua generaţie Auris promite să fie un combatant de temut pe terenul Golfului.

Toyota nu renunţă la numele Auris în Europa, premiera la Paris 2012 Toyota nu renunţă la numele Auris în Europa, premiera la Paris 2012

Dacă până nu demult existau zvonuri conform cărora japonezii vor renunţa la denumirea Auris pentru Europa, denumirea Corolla având o reputaţie mai bună, iată că acum apar informaţii contradictorii, conform cărora Toyota va lansa la Salonul Auto Paris 2012 noua generaţie Auris.

Noua Toyota Auris vine cu un design foarte agresiv si modern fata de generatia actuala

De altfel, pe internet au "transpirat" deja imagini cu pagini din ceea ce pare a fi chiar broşura oficială a modelului de serie care va apărea în acest an pe piaţa japoneză. Imagini care ne arată o generaţie nouă care surprinde prin designul foarte agresiv, în contradicţie cu imaginea calmă şi rotunjită a actualei generaţii Auris.

Practic, noua Toyota Auris va continua linia de design pe care am văzut-o pe noua Yaris, mizând mai mult pe sportivitate şi un stil modern, tineresc, cu multe muchii. În lateral se renunţă la micul geam din faţa portierelor frontale, dar este adăugat un al treilea geam lateral în spate, care sporeşte vizibilitatea, dar îi şi conferă noului Auris o siluetă mult mai dinamică.

Designul plansei de bord al noii Toyota Auris este asimetric si denota o mare calitate

Interiorul maşinii va plusa la capitolul calitate şi sobrietate, designul asimetric inspirând eleganţă şi continuând ideea de maşină modernă. Spaţiul interior va fi uşor îmbunătăţit, gabaritul exterior crescând cu 3 cm în lungime, în timp ce înălţimea noului Auris va fi mai redusă cu 5,5 cm, pentru a-i conferi maşinii un comportament cât mai dinamic.

Ca motorizări, noua Toyota Auris se va baza la început pe actualele 1,8 litri pe benzină, respectiv 2,0 litri diesel, dar recenta colaborare cu BMW va aduce ulterior pe noua Auris şi o gamă de dieseluri noi, de 1,6 litri şi 2,0 litri. Pentru ecologişti va fi disponibilă, la fel ca acum, o versiune Auris Hybrid.

Noua Toyota Auris va primi motoare diesel de 1,6 litri si 2,0 litri de la BMW

Rămâne de văzut dacă pariul oficialilor japonezi cu denumirea Auris va rămâne câştigător, având în vedere că vânzările actualei generaţii nu s-au ridicat la nivelul aşteptărilor. Pe de altă parte, îmbunătăţirile majore la nivelul designului şi tehnicii vor diferenţia destul de clar noul Auris de familista Corolla, denumire care va rămâne valabilă pentru sedan. Pentru moment, nu se ştie dacă breakul se va numi Auris sau Corolla.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.