Acesta este cel mai ieftin Ferrari F40 – GALERIE FOTO

Autor: Ionuț Vîlciu acum 2 luni Știri auto

Cel mai ieftin Ferrari F40 este pus la vânzare. Cu toate acestea, aparențele pot fi înșelătoare, în special în momentul în care privești îndeaproape.

Ferrari F40 este unul dintre cele mai importante modele ale constructorului din Maranello. Construit pentru a celebra aniversarea de 40 de ani a Ferrari, F40 a fost prima mașină care a spart bariera celor 320 de kilometri pe oră. Astfel, devenea cel mai rapid model de serie. De asemenea, a fost ultimul model care a primit aprobarea lui Enzo.

Ferrari F40 este atât de iconic încât nenumărate replici și jucării au fost inspirate de el. Ceea ce vom vedea este o jucărie ceva mai mare, dar care s-ar putea să coste mai mult decât unele mașini.

Este vorba despre kart F-Racer Junior, care are forma unui F40. Acesta este construit la o scară de 1:3 față de mașina originală. Exteriorul nu este fidel în totalitate supermașinii anilor 1980. Cu toate acestea, kartul are un plafon de tip targa ce poate fi demontat.

Ferrari F40 în miniatură

Toate elementele de design ale legendarului F40 sunt prezente pe replica miniaturală. Fantele de tip NACA sun toate la locul lor, pe capotă, aripile spate și pe laterale.

Partea frontală este destul de fidelă modelului original, dar are câteva scăpări. Cel puțin recuperează cu ce are sub caroseria care imită un F40.

Chiar dacă nu este V8-ul cu două turbine, sub capotă găsim un motor de 270 de centimetri cubi. După cele precizate în anunț, kartul poate atinge viteza maximă de 64 de kilometri pe oră. De asemenea, suspensia este complet independentă.

Cine va dori să achiziționeze cel mai ieftin Ferrari F40 tot va fi nevoit să scoată din buzunar undeva la 30-40.000 de euro. Cel puțin se poate vedea partea bună, este o fracțiune din multele milioane de euro cu care ies pe piață aceste modele.

Sursa: Carscoops

 


Sursa foto: Carscoops


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Student al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, m-am alăturat echipei ProMotor pentru a combina cele două pasiuni ale mele: mașinile și presa. Studiez, analizez și documentez tot ce are roți. Presa nu trebuie să fie plictisitoare, așa că încerc, pe cât de mult posibil, să ... citește mai mult

Comentarii
Inchide