Cum arată Dacia Spring facelift cu motor cu ardere internă

Autor: Cristian Gubandru acum 10 luni Știri auto

Renault a adus un facelift modelului Kwid pe piața din Brazilia, versiunea cu motor cu ardere internă a modelului electric Dacia Spring.

Și în Brazilia mașinile devin mai scumpe. Modelul de oraș ieftin, cu prețuri între 9.660 și 10.920 euro, nu se va mai fabrica în versiunea entry-level Life, fără servodirecție și aer condiționat.

Aerul condiționat, servodirecția electrică, 4 airbag-uri și controlul tracțiunii și stabilității vor deveni echipamente standard pe Kwid restilizat, însă mașinile vor fi mai scumpe.

Odată cu faceliftul, Renault Kwid a primit îmbunătățiri optice și mecanice, precum și echipamente noi, în special în domeniul securității.

Renault a investit într-un aspect revizuit. Farurile sunt poziționate puțin mai jos, astfel încât partea superioară a luminilor de zi cu LED să rămână liberă. Există chiar și un finisaj negru și argintiu acum. Jantele de 14 inch sunt standard pe High Line.

În spate, schimbările sunt destul de mici. Stopurile au primit o repoziționare a unității LED schimbând astfel caracterul. Și bara de protecție a primit câteva modificări. În funcție de echipare este disponibil și un acoperiș negru.

Afişaj digital simplu, dar informativ, precum la Dacia Spring

La interior, Renault Kwid a fost ușor modificat. Planșa de bord are un afişaj digital simplu, dar informativ, precum modelul electric Dacia Spring. Aici sunt indicatoarele pentru temperatura motorului şi nivelul combustibilului, precum şi un turometru.

În consola centrală (în versiunile Intense și Outsider) există un sistem multimedia cu ecran de 8 inch, la care se poate conecta un smartphone prin Apple CarPlay și Android Auto. În plus, scaunele sunt fabricate cu noi materiale textile.

Sistemul de propulsie a fost, de asemenea, îmbunătățit. S-a urmărit reducerea consumului și integrarea unui nou sistem start-stop pentru motorul entry-level.

Spre deosebire de Dacia Spring, Kwid este echipat cu un motor cu ardere internă. Este un motor cu trei cilindri de 1,0 litri care poate funcționa cu benzină sau etanol. Acesta produce aproximativ 70 de cai putere. În viitor, modelul va primi și o unitate de 1,6 litri.

Sursa: Traced News

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Traced News


Cristian Gubandru
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax, parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn, parte ... citește mai mult

Comentarii
Inchide