Hot  Clio Renault F1 Team R27 -Test în RO

Renault a lansat la începutul acestui an, sub siglele F1 Team, o versiune îmbunătăţită a “senzaţiei” Clio RenaultSport.

Clio Renault F1 Team R27 -Test în RO Clio Renault F1 Team R27 -Test în RO

Sună bine, dar merită oare să cheltuieşti banii în plus pe o versiune cu serie-limitată şi ceva dotări în plus?!?

Dacă cumva îţi cumperi aşa ceva şi te întreabă vreun prieten ce maşină ţi-ai luat, trage mult aer în piept, respiră adânc şi rosteşte-i numele micului bolid din parcare. Clio Renault F1 Team R27 este denumirea corectă pe care te rog să nu o uiţi şi pe care te rog încă o dată să o rosteşti exact aşa cum trebuie, cu accent franţuzesc, dacă chiar ajungi să cheltuieşti 21.339 euro (TVA inclus) pentru maşina asta. Care, sincer, nu constituie o noutate decât prin faptul că a fost proaspăt lansată în România.

Cealaltă “bombă” Clio, deja disponibilă de aproximativ doi ani pe piaţa auto autohtonă, clasicul Clio RenaultSport a luat deja minţile împătimiţilor de maşini mici şi sport, de pretutindeni. Dar. Clasicul Clio RenaultSport nu poate fi vopsit în Sirius Yellow, nu are standard senzaţionalele scaune sport Recaro cu airbaguri laterale incluse şi nu miroase a Formula 1. Bine, mă rog, poate mirosi doar dacă chiar încerci să te crezi vreun pilot de pe acolo şi umbli cu pedala în podea toată ziua până miroase a încins. Totul.

Nu. Clio Renault F1 Team este o ediţie limitată a celui mai reuşit Clio RS din toate timpurile. Pe lângă jantele vopsite exclusiv închis la culoare şi stickere-le F1 Team răspândite pe toată maşina, R27-le ediţie limitată vine echipat cu şasiul sport botezat “CUP” care înseamnă o gardă la sol mai mică cu 7 mm şi amortizoare şi arcuri mai tari atât pentru puntea faţă cât şi pentru spate. Renault susţine că, datorită acestor modificări, un R27 Team câştigă pe circuit cu până la 0,2 secunde pe kilometru, avans faţă de o versiune standard. Altfel, maşina nu este foarte diferită de Clio RS-ul standard, dar aceste modificări enumerate mai sus, sunt mai mult decât suficiente.

Sub capota motorului se găseşte în continuare senzaţionalul motor în patru cilindri, de doi litri, aspirat, care produce o putere maximă de 200 CP la 7.250 rpm. Un kilometru este parcurs cu start de pe loc în 27,5 secunde şi atinge 100 km/h cu start de pe loc în 6,9 secunde. Cutia de viteze cu şase trepte a rămas şi ea nemodificată iar asta înseamnă că ai în continuare rapoarte foarte scurte care garantează reprize extrem de rapide şi acceleraţii fulminante.

 

 

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.