Eco-test cu noua versiune Toyota Prius Plug-in Hybrid

La început de 2013, în plină iarnă, am făcut cunoştinţă cu cea mai nouă variantă a celei mai cunoscute maşini hibrid din lume: Toyota Prius Plug-in. Adică un Prius care se poate alimenta de la o priză de curent electric şi care poate circula nişte zeci de kilometri în regim strict electric. O reţetă reuşită? Părerile ProMotor în continuare.

Eco-test cu noua versiune Toyota Prius Plug-in Hybrid Eco-test cu noua versiune Toyota Prius Plug-in Hybrid

Primul lucru pe care îl am de spus despre Toyota Prius Plug-in Hybrid este că se deosebeşte foarte puţin de o Toyota Prius normală. De fapt, trebuie să fii fan sau specialist pentru ca să realizezi că e o maşină puţin altfel.

Găsiţi în mai puţin de 30 de secunde diferenţele faţă de un Prius normal! Nu sunt multe...

Din exterior, Prius Plug-in este, practic, aceeaşi maşină cu un Prius normal. Ceea ce e foarte bine, deoarece e aproape imposibil să găseşti pe cineva care are cât de cât habar de maşini care să nu recunoască forma şi identitatea lui Prius.

O maşină dedicată mai mult femeilor cu simţ de răspundere, sau celor cărora nu le e jenă să fie catalogaţi drept fani ai gadgeturilor pe roţi, ori pur şi simplu celor cu bani şi care vor să aibă o imagine eco. Adică Prius Plug-in rămâne aceeaşi berlină aerodinamică şi căreia nu ai ce să-i reproşezi la cât de pertinent arată.

”Aşa, e un Prius, ce e aşa special la maşina asta? Stickerele, probabil...” Nu doar stickerele!

Modelul nostru de test era uşor de recunoscut ca fiind un ”Prius care se alimentează de la priză” din cauza stickerelor sugestive. În lipsa acestora, cunoscătorii au un indiciu suficient: al doilea ”buşon”, de pe partea dreaptă, în spate.

În ce priveşte interiorul, din nou ”deja-vu”: design general high-tech, dar cu o puternică notă de calm; materiale bune şi în mare parte care induc ideea de eco, nu de premium; spaţiu excelent pentru 5 persoane, cu mici rezerve pentru spaţiul la cap al celor de pe banchetă.

”Furnirul” de pe bord dă, într-adevăr, impresia de eco, dar compoziţia lui rămâne o enigmă

Ca nivel de dotări, Prius Plug-in Hybrid îşi răsfaţă utilizatorul cu multe chestii ţinând de confort, nu chiar ca o berlină de lux, dar cu siguranţă la nivelul unui client pretenţios: de la aer condiţionat automat bi-zonă şi sistem audio premium JBL până la faruri cu LED şi sistem de navigaţie cu touchscreen de 6,1 inci.

Şi acum să-nceapă bancurile cu poliţiştii care te reţin pentru furt şi dosire de cabluri electrice...

O mică surpriză, însă, în portbagaj: într-un locaş sub podeaua portbagajului este plasat un cablu, unul dintre capete potrivindu-se ca o mănuşă în cel de-a doilea ”buşon”, iar celălalt în orice priză de 220 V...

Deci nu e doar un hibrid normal, după cum vedem pe pagina următoare

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.