Test în România cu Opel Insignia 2.0 CDTI 4X4

Am testat şi varianta mai economică a lui Opel Insignia cu tracţiune integrală, şi anume versiunea diesel de 2.0 litri şi 160 CP. Cum se comportă la drum şi care sunt avantajele acestui model 4x4, vă lăsăm să descoperiţi în rândurile de mai jos.

Test în România cu Opel  Insignia 2.0 CDTI 4X4 Test în România cu Opel Insignia 2.0 CDTI 4X4

Pe lângă versiunea pe benzină de 2.2 litri care dezvoltă 220 CP şi variantele OPC, constructorul german mai oferă sistemul de tracţiune integrală "4X4 Adaptive" şi pe versiunea diesel de 2.0 litri şi 160 CP.

Pot spune că din toate modelele de test, acest Opel Insignia arăta cel mai bine şi asta nu numai din cauza echipării Sport, ci şi a unor dotări opţionale foarte bine alese. Aş începe cu vopseaua metalizată "Mahon", o culoare serioasă care se potriveşte cu caracterul limuzinei germane, şi jantele în 5 spiţe, de 19 inch, care pun accent pe sportivitate.

În ce priveşte interiorul, aş putea spune că este cel mai luxos de la Insignia. Tapiţeria din piele Indian Summer (2.709 euro) care poate fi comandată opţional doar pe nivelurile de echipare Sport şi Cosmo, îşi merită toţi banii. Scaunele faţă şi spate, feţele interioare ale portierelor şi cotiera sunt îmbrăcate în piele Nappa iar acest lucru nu face decât să aducă un aer premium şi mult mult confort.

La capitolul dotări opţionale, mai intră şi pachetul OPC Line care poate fi comandat la un preţ de 630 euro, bani pe care îi vei da pe elemente similare cu cele din gama modelelor OPC, cum ar fi: volanşi schimbător OPC îmbrăcate în piele, precum şi pedalier sport din aluminiu.

Sistemul de tracţiune integrală "Adaptive4x4" cu care este echipat modelul de test, poate fi comandat opţional, începând cu nivelul de echipare Edition, la un preţ de 2.345 euro. Transmiterea cuplului către cele două punţi se face electronic, prin intermediul unui ambreiaj electro-hidraulic Haldex, care variază permanent cuplul transmis pe cele două punţi. Versiunea Sport beneficiază şi de un diferenţial cu alunecare limitată controlat electronic eLSD, plasat în puntea spate, care poate varia cu până la 50% cuplul transmis către roţile spate, în cazul rulării pe suprafeţe cu aderenţă diferită.

 

 

Modelul de test cu nivelul de echipare Sport, are un preţ de listă de 28.595 euro cu TVA iar dacă punem la socoteală şi dotările opţionale, valoarea ajunge undeva pe la 37.000 euro. Aşadar, cei care vor o limuzină de clasă medie cu tracţiune integrală şi care vor pune mai întâi accentul pe consum şi apoi pe siguranţă şi sportivitate, pot lua în considerare Opel Insignia 2.0 CDTI 4X4.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.