Premiera  Volvo C30 facelift - test în premieră

Hatch-ul celor de la Volvo rămâne o alternativă practică la celebrul Audi A3 sau BMW Seria 1.

Volvo C30 facelift - test în premieră Volvo C30 facelift - test în premieră

Îmi aduc bine aminte toamna anului trecut, mai exact zilele petrecute la Salonul Auto din Frankfurt, unde cei de la Volvo au prezentat lumii versiunile cu facelift ale modelelor C30, respectiv C70. Ţin minte că eram foarte impresionat de aspectul ultra-modern, de formele aproape organice ale părţilor frontale şi, bineînţeles, de asemănarea cu conceptul ce urma să devină mai târziu noul Volvo S60.

Da, văzut din faţă, C30 facelift aduce foarte mult cu noul S60, iar pentru cei dintre noi care lucrăm în acest domeniu, diferenţa faţă de versiunea fără facelift este de-a dreptul uriaşă. Acum, C30 este mai modern şi, de ce nu, mai atrăgător, atât pentru publicul masculin, cât şi pentru cel feminin.

O tipă într-un Tiguan m-a întrebat dacă acesta este "noul Volvo" şi i-am răspuns că este pur şi simplu C30-ul redesenat frontal, plus mici alte modificări. Apoi a mers în faţa mea cu 40km/h până la următorul semafor, probabil ca să-l privească mai atent din faţă

. Era cât pe-aci să lovească maşina din faţa ei din cauza atenţiei acordate oglinzii retrovizoare. Haha! Un bărbat n-ar fi făcut asta niciodată, sau cel puţin nu pentru un automobil numit altfel decât Bugatti, Lamborghini sau alte nume care-ţi înmoaie genunchii.

Întâmplarea cu pricina m-a lămurit, oarecum, în privinţa celor atraşi de C30: bărbatul sau femeia? Sau vampirul din Twilight - în primul film conducea un C30, în New Moon un XC60. Mă simt stupid că ştiu aceste detalii din film, dar jur că m-am uitat la ele pe sărite, cu o completă lipsă de interes faţă de porumbeii ăia.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.