Am condus cel mai rapid RR Evoque – Si4

Autor: Dan Vache acum 8 ani Test drive

Evoque Si4 sună ca o maşină sport veritabilă în plaja superioară de turaţie, este mult mai rapid ca SD4 şi se simte mult mai plăcut la conducere. 7,6 secunde îi sunt necesare lui Si4 să ducă Evoque la 100 km/h cu start de pe loc, iar reprizele sunt agreabile datorită sunetului care acompaniază acceleraţiile. În rest, la turaţiile joase, motorul este foarte rafinat, cuplul este prezent în permanenţă, indiferent de treaptă, şi bineînţeles este foarte silenţios.

Legat de confort, modelul testat aici nu era echipat cu suspensia şi scaunele sport iar acest lucru este de ţinut minte. Suspensia standard este mult mai confortabilă, iar ţinuta de drum este afectată doar de jantele uriaşe, fără de care maşina nu ar arăta bine. Deci, asta este, cine îşi cumpără Evoque, să strângă bani şi de transplant de rinichi.

Fără modul Dynamic, Terrain Response continuă să asigure o ţinută de drum sportivă pe viraje, însă diferenţa pe modul normal faţă de acesta se simte, Evoque subvirează mai accentuat. Altfel, direcţia este foarte bine setată şi doar cutia cu opt trepte introdusă de curând pe câteva modele LR sau Jaguar, lipseşte din peisaj. Cu ajutorul acesteia Evoque Si4 ar putea fi mai rapid (primele patru trepte ar putea fi mai scurte) şi mai economic (treptele şapte şi opt sunt ideale pentru reducerea consumului la un regim de rulare constant).

Pagini: 1 2 3



Comentarii
Inchide