Am condus cel mai rapid RR Evoque – Si4

Autor: Dan Vache acum 8 ani Test drive

Si4 Coupe Pure

Propulsie: L4, 1.999 cmc, tracţiune integrală, transmisie automată cu şase trepte, 240 CP, 340 Nm.
Performanţe: 0-100 km/h 7.6 secunde, viteză maximă 217 km/h, consum mediu 8.7 l/100 km, emisii CO2 199 g/km.
Preţ: 44.392 euro cu TVA.

Pregăteşte-te să: înţelegi faptul că un Coupe Si4 dotat bine înseamnă automat unul în echipare Prestige. Preţul standard al unui astfel de exemplar este de 53.816 euro cu TVA. La acest preţ mai poţi adăuga uşor 10.000 de euro astfel că preţul final este destul de mare. Nu optaţi pentru scaunele sport care răpesc tot confortul şi înţelegeţi că maşina asta arată fabulos şi datorită jantelor uriaşe care însă se vor dovedi ineficiente în off-road unde veţi fi atraşi de mirajul lui Terrain Response. Nu aveţi nevoie de modul Dynamic al acestuia, sau, mai bine spus, confortul suspensie standard, ceva mai bun decât al celei sport, este mai plăcut zilnic decât câteva minute mai frumoase pe viraje.

După testul cu Si4 pot spune că tuturor calităţilor lui Evoque li se adaugă acest motor Si4, un propulsor foarte capabil şi sportiv. Consumul său mare în oraş poate fi considerat un dezavantaj care ar putea fi corectat doar cu o transmisie în opt trepte, momentan indisponibilă. Echiparea Prestige este alegerea corectă datorită scaunelor confortabile şi nivelului de dotări care completează perfect cel mai spectaculos SUV pe care poţi să ţi-l cumperi acum.

Pagini: 1 2 3



Comentarii
Inchide