Am testat noul Chevrolet Cruze SW. Familistul reprofilat

Autor: Oraan Mărculescu acum 8 ani Test drive

PREŢURI

Preţul de bază pentru Chevrolet Cruze SW cu motorizarea turbo pe benzină, de 140 CP, este de 18.055 euro, aferent nivelului de echipare LT+. Însă modelul testat era în versiunea de echipare de top LTZ+, care costă 22.190 de euro cu TVA şi oferă dotări standard numeroase, în condiţiile unui foarte bun caracter practic în segmentul său.

„Cam cât valorează expresia celui din faţă, atunci când vede mutra asta în oglinda retrovizoare?”

Pentru clienţii mai pretenţioşi, Chevrolet pune la dispoziţie modelul dotat cu propulsor diesel de 2 l şi 163 CP cuplat la o transmisie automată şi tot în echipare LTZ+, pentru preţul de 24.155 euro cu TVA. Există variante şi pentru cei cu buget limitat, astfel că pentru 15.245 de euro cu TVA familiştii pot beneficia de cel mai ieftin model Cruze SW cu echiparea LS+, propulsat de un motor pe benzină de 1,6 l şi 124 CP cuplat la o cutie de viteze manuală în cinci trepte.

Mai multe detalii despre preţuri şi configuraţii, găsiţi pe site-ul oficial Chevrolet România.

CONCLUZII

Închei testul cu noul Chevrolet Cruze SW prin a scoate în evidenţă atenţia pe care break-ul o acordă confortului şi siguranţei celor aflaţi la bord, lucru reflectat atât de configuraţia din habitaclu şi multitudinea de dotări, cât şi de partea mecanică, în special suspensia şi transmisia.

Cruze SW îşi propune şi reuşeşte să fie o familistă de cursă lungă graţie compromisului între micile imperfecţiuni (precum direcţia prea neutră, dispunerea alambicată a butoanelor pe consola centrală sau cuplul ce putea fi mai bun) şi gradul bun de confort şi ergonomie de care dă dovadă, toate oferite la un preţ decent.

Pagini: 1 2 3 4



Comentarii
Inchide