Lancia Delta 1,9 Twin-Turbo Multijet

Autor: Silviu Draganescu acum 12 ani Test drive

Deja vu?Răspunsul la întrebarea precedentă este simplu: interiorul lui Lancia Delta este preluat de la Fiat Bravo. Avem feţele de uşi la fel, volanul, consola centrală, bordul, sistemul de climatizare, sistemul audio şi chiar şi gurile de aerisire. Ai putea crede că vorbim mai degrabă de un facelift discret al lui Fiat Bravo la interior.

Totuşi, diferenţe există: ceasuri de bord redesenate, sigla Lancia pe volan, o serie de butoane diferite în lateralul sistemului audio, câteva tuşe de crom (de fapt, plastic, soluţie întâlnită şi la alte mărci premium), o nouă spumă de bord, ce reuşeşte să te păcălească cu aspectul de piele, plus scaune mai confortabile.

Trapa este optionalaAcestea din urmă oferă o poziţie de condus uşor ridicată, în corespondenţă cu scopul de confort stabilit de italieni. Volanul oferă o aderenţă bună, ca de altfel şi schimbătorul de viteze, în timp ce iluminarea interiorului, cu o nuanţă albă pe timp de noapte, se dovedeşte o alegere inspirată.

În spate, cei 10 cm în plus ai ampatamentului, faţă de Fiat Bravo, se văd şi se simt. Iar, dacă mai adăugăm la asta şi bancheta culisabilă, ce poate asigura un compromis variabil între capacitatea portbagajului şi spaţiul pentru pasagerii din spate, avem o versatilitate foarte bună, provenită direct din lumea monovolumelor.

În materie de ergonomie şi funcţionalitate, habitaclul oferit de Lancia Delta este unul intuitiv şi uşor de folosit, cu suficiente spaţii de depozitare plus un torpedou încăpător. Există chiar şi o cotieră reglabilă, cu un mic compartiment de depozitare, iar scrumiera arată foarte stilat.

La o nouă privire, aş putea spune că interiorul deja anunţă comportamentul rutier al maşinii.

Pagini: 1 2 3 4



Comentarii
Inchide