Noua Mazda6 facelift – test in Spania

Autor: Dan Vache acum 10 ani Test drive

Comunicatul de presă susţine că „Mazda6 facelift
dezvoltă punctele forte ale predecesorului său
, cu accent
pe sportivitate şi plăcerea de-a conduce”. Sunt complet de acord cu
aceste atribute. Schimbarea evidentă începe cu exteriorul, unde
japonezii au integrat o nouă grilă frontală, noi faruri cât şi
nişte lămpi redesenate.

Au fost introduse jante noi de 17, respectiv 18″ – ambele
mai uşoare cu un kilogram
faţă de versiunile
anterioare…având în acelaşi timp şi un aspect tridimensional,
extrem de plăcut. Avem şi două culori noi pentru caroserie, numite
Clear Water Blue Metallic şi Midnight Bronze. Prima, CWBM este
foarte interesantă şi fresh din punct de vedere vizual.

La conferinţa de presă ne-au arătat imagini cu versiunea fără
facelift lângă aceasta nouă, iar la prima vedere, spoilerul
nou face tot farmecul
. N-am avut niciodată ce să-i
reproşez în materie de aspect, aşa că ar fi culmea să încep
acum.

La interior, designerii Mazda au pus clar
accentul pe calitate
. Mai exact un upgrade de calitate.
Înainte de facelift, cabina Şaselui avea un aspect sportiv, rafinat
dar materialele arătau foarte nespectaculos. Prea puţine inserturi
sau artificii cromate.

Acum, această „problemă” a fost remediată iar interiorul are un
aspect puţin mai elegant şi mai în ton cu liderul segmentului la
acest capitol, Honda Accord. Au fost schimbate comenzile de la
climatizare, mânerele portierelor, interfaţa audio şi nu în ultimul
rând, o nouă nuanţă de negru folosită pe finisaje.

Volanul multifuncţional a fost şi el uşor
redesenat
în favoarea unor comenzi amplasate puţin mai
ergonomic – cu toate că nu mă plângeam deloc de felul cum erau
înainte de facelift. Acum, fiecare buton de pe volan are o singură
funcţie…ceea ce ajută persoanele care dintr-un motiv sau altul nu
se împacă cu gândul că un buton poate avea mai multe funcţii. Nu-i
nimic. Personal nu mă deranjează, doar că sincer să fiu, volanul
vechi arăta mai bine. Avea un butuc central mai lat şi părea mai
elegant. Acum este fix ca şi cel de pe CX7.

Pagini: 1 2 3



Comentarii
Inchide