Noua Mazda6 facelift – test in Spania

Autor: Dan Vache 12 mai 2010 Test drive

Versiune: 2.2 CD163 GTA Hatchback Navi
Motor: L4, Euro 5, 163 CP/ 3.500 rpm, 360 Nm/ 1.800-3.000 rpm
Performanţe: 0-100 km/h – 9,2 sec., viteza maxima 212 km/h
Consum: mediu 5,4 l/100 km,
Preţ bază sedan 1.8 TE: 21.990 euro cu TVA
Preţ bază CD163 GTA sedan: 26.990 euro cu TVA

Dotări standard TE: aer condiţionat automat, cruise control,
senzori ploaie, cd changer mp3, sistem
de asistenţă la plecarea din pantă (HLA), scaune încălzite, geamuri
electrice, jante aliaj 17″, ABS, EBD, DSC, EBA.

Dotări nivel echipare testat (în plus faţă de TE): sistem audio
BOSE cu 6 cd changer şi 8 difuzoare, faruri bi-xenon, senzori
parcare faţă-spate, sistem monitorizare spate vehicul (RVM),
conectivitate Bluetooth, jante aliaj 18″, sistem de alarmă, cadrane
tip „Blackout” pentru instrumentele de bord, pedale din aliaj,
tapiţerie scaune din piele combinată cu textil şi sistem de
navigaţie (opţional alături de pachetul de Top).
Preţ model testat: 27.490 euro cu TVA

În momentul acesta mă aflu la bordul unui 737-800 în drum
spre Viena. Vremea este frumoasă, cerul senin (poate un nor de
cenuşă pe aici, pe colo) şi ceva mă ţine parcă strâns de stomac.
Nu, nu este centura de siguranţă.

Mai degrabă senzaţia că tocmai am lăsat în urmă Barcelona în toată
splendoarea ei. Faptul că mă întorc în una din cele mai prost
asfaltate ţări din lume este aşa zisa cireaşă de pe tort. N-aş vrea
să credeţi că trec prin astfel de momente de câte ori revin în ţară
după o lansare.

Nu, ci doar în cazurile acelea mai rare unde nimereşti o locaţie şi
o maşină care ţi se potrivesc de minune. De ce spun asta?
Deoarece
Mazda6
a stat în garajul ProMotor timp
de un an de zile
, an în care am ajuns s-o cunosc mai bine
decât multe alte modele pe care le-am condus în cadrul testelor
noastre de lungă durată.

Şasele este în opinia mea, cea mai frumoasă şi
dinamică maşină din clasa ei
, adică segmentul mediu. Dacă
ne chinuim să încadrăm şi Passat CC în acest segment, atunci este a
doua cea mai frumoasă, dar în fine. Acum câteva dimineee…ah ce
naiba! Pardon, turbulenţe, plus o schimbare abruptă de direcţie şi
altitudine.

Nu degeaba avem întârziere, norul de cenuşă trebuie ocolit iar
manevrele se fac live şi pe moment. E plin cerul de urme ale
avioanelor care au schimbat ruta fix la aceste coordonate şi arată
ciudat. Dar, după cum spuneam, acum câteva dimineţi, am aterizat în
Barcelona, unde am primit cheile de la o
Mazda6 facelift
2.0 DISI în nivelul de echipare TE.

Era albă şi dotată cu nişte jante din aliaj noi de 17
inch
. Dar mai mult despre motorizări şi date tehnice puţin
mai târziu. Acum e timpul să vorbim mai în detaliu despre ce
înseamnă acest facelift pe una din berlinele mele preferate, care
s-a vândut în 281.000 unităţi la nivel global de la apariţia sa pe
piaţă, la sfârşitul lui 2007.

Pagini: 1 2 3

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide