Renault Clio R27 F1 Team – Episodul 1: Proba de drum

Autor: Dan Vache acum 12 ani Test drive

Nu vorbim de o editie limitataPe tunelul median din interior regăsim o plăcuţă, numerotată, ce te anunţă al câtelea model din serie este bolidul. La volanul căruia tocmai te-ai urcat după un pic de efort evident, pentru că scaunele Recaro au un lateral destul de ridicat. De altfel, acestea sunt puţin cam înalte, fără sens la prima vedere, pentru că spaţiu pentru coborârea scaunului ar mai fi fost.

Chiar şi aşa, forma acestora te cuprinde cu uşurinţă, mai ales dacă eşti puţin mai corpolent. Surprinzător de confortabile, scaunele oferă un sprijin lateral foarte bun, la nivelul umerilor fiind mai mult loc de îmbunătăţiri. Odată aşezat în scaun, reglezi volanul din piele, cu o cusătură de culoare roşie pe mijloc, un detaliu preluat de la modelele de curse, şi eşti gata de pilotat.

Interiorul e putin modificatVă mai interesează la o asemenea maşină sistemul audio sau climatizarea? Mai amintim la aceste capitole doar de comenzile foarte simple pentru aer condiţionat şi de satelitul audio situat în spatele volanului, care asigură un control digital al sonorului, fără să fii nevoit să iei mâna de pe volan.

Un aspect interesant care trebuie amintit se leagă de locurile din spate. Dat fiind faptul că vorbim de o maşină sport, la care poziţia de condus este una înaintată, cu spătarul scaunului destul de drept, spaţiul pentru pasagerul din spate şoferului este surprinzător de mare, fără a te îndemna însă la a petrece prea mult timp în acel loc la un drum mai lung.

Iar volumul portbagajului este de 288 de litri sau 1.038 litri cu bancheta spate rabatată. Ceea ce e chiar generos pentru o mică sportivă, nu?

Pagini: 1 2



Comentarii
Inchide