TEST cu Ford Fiesta facelift: îmbunătăţiri în clasa mică

Autor: Andrei Nan 01 mart. 2013 Test drive

Fiindcă vorbim despre un facelift de o anvergură mai mare, cei responsabili cu acesta nu putea să lase interiorul neatins. Aşadar, şi la interior se poate observa cu uşurinţă schimbări. Unele lucruri au fost doar îmbunătăţite sau mai bine spus au fost uşor atinse de „penelul” celor desemnaţi să facă desenul interior. Din această categorie fac parte ceasurile de bord, care au de acum o iluminare de culoare „ice-blue”. Adică un albastru foarte plăcut şi neobositor. Tot din categoria „modificărilor uşoare” fac parte şi scaunele, care au primit o nouă tapiţerie.

Odată intrat la bordul Ford-ului se poate observa cu uşurinţă că maşina beneficiază de o nouă consolă centrală, o cotieră nouă, un nou design al feţelor uşilor, gândit să sporească confortul. Mai departe se pot observa diferitele elemente cromate, dar şi noul design al frânei de mână.

Toate aceste modificări au avut ca rol mărirea confortului, chiar dacă vorbim despre o maşină destinată cu preponderenţă oraşului. Aglomeraţiile urbane fac ca timpul petrecut la volan să fie considerabil, deci confortul nu are cum să fie un element care se poate ocoli. Pe de altă parte am rămas placut surprins de ergonomie. Toate butoanele sunt exact acolo unde trebuie, iar timpul de acomodare cu acestea este foarte redus. 

Din capitolul noutăţi face parte şi introducerea sistemului SYNC – sistem de conectivitate a maşinii cu telefoanele inteligente. Însă acest lucru nu este cel mai spectaculos aspect al acestui sistem. În caz de accident, sistemul apelează, în mod automat, numărul de urgenţă 112 şi trimite coordonatele maşinii direct la dispecerat, reducându-se astfel timpul de interveniţie al salvatorilor.

Înainte de a trece la capitolul următor trebuie menţionat şi spaţiul interior pentru locurile din faţă, care pare suficient şi confortabil, însă pentru ocupanţii locurilor din spate, situaţia este total diferită. Acest lucru îşi găseşte explicaţia că această maşina a fost gândită pentru o utilizare preponderentă în mediu urban, în acest context bancheta spate nefiind utilizată excesiv.
 

Pagini: 1 2 3 4

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide