Test-drive în Franţa cu Ford C-Max şi Grand C-Max

Autor: Dan Vache 12 oct. 2010 Test drive

Din faţă aproape că nu le deosebeşti, acestea utilizând acelaşi
limbaj al curentului Kinetic, cu linii dinamice, forme
atractive şi aspect elegant.
Bineînţeles că nu lipseşte
calandrul trapezoidal specific noilor modele Ford, care vine cu
marginile cromate pentru echipările superioare. Noile blocuri
optice, preluate de la conceptul Iosis Max, dau un aer de
sportivitate şi expresivitate.

Dacă privim din lateral, diferenţa dintre Ford C-MAX şi Grand
C-Max se poate observa de la stâlpul B spre spate,
unde C-Max are plafonul curbat, dându-i alura de coupe. În schimb,
Grand C-Max are linia pafonului mai înaltă, cu stâlpii
subţiri evidenţiind spaţiul generos şi vizibilitatea din
interior.

Pentru prima oară, un Ford eropean foloseşte uşi
culisante pe spate,
aici fiind vorba de Grand C-Max care
facilitează accesul în maşină şi coborârea pasagerilor în locurile
de parcare strâmte. Închiderea şi deschiderea necesită
depunerea unui efort minim. Spaţiul suplimentar al
lui Grand C-Max reiese din fapul că are un ampatament mai
lung cu 140 mm şi este mai înalt cu 58
mm
faţă de C-Max.

Design-ul Kinetic se continuă şi în habitaclu,
unde formele robuste şi îndrăzneţe dau un aer de sportivitate.
Calitatea materialelor se apropie de cea premium, acestea fiind
plăcute la atingere şi bine finisate.

Stilul dinamic este dat de instrumentarul de bord cu cei doi
cilindrii ai indicatorilor dar şi de consola centrală care are o
formă proeminentă în partea superioară. Forma spectaculoasă poartă
denumirea de „corn de taur” şi este finisată într-o culoare
contrastantă. Poziţia înaltă la volan, specifică
monovolumelor, nu face abstracţie nici în cazul celor două
generaţii Ford care oferă o vizibilitate extrem de bună.

La C-Max, spaţiul de la picioare pentru cel de-al doilea
rând de scaune este suficient,
ceea ce nu se poate spune
şi despre cel din Grand C-Max, unde este limitat de prezenţa celui
de al treilea rând de scaune. Însă, acesta are un mecanism care
permite scaunului central să se plieze rapid ş uşor sub
perna scaunului din dreapta,
creând astfel un spaţiu comod
chiar şi pentru două persoane cu o înălţime de 1.85 metri. Datorită
acestui concept, trecrea spre cel de-al treilea rând de scaune se
poate face destul de uşor. Nu face decât ca dispunerea tradiţională
a scaunelor 2+3+2 să ajungă în configuraţia
2+2+2, fără a afecta poziţia iniţială a
scaunelor.

Pagini: 1 2 3 4

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide