Test în România – Chevrolet Cruze 5 uşi

Autor: Andrei Nan acum 8 ani Test drive

Chevrolet-ul condus de noi era echipat cu un propulsor pe benzină de 1,8 litri, capabil să dezvolte 141 CP la 6.200 rpm şi un cuplu motor de 176 Nm la 3.800 rpm. Cum în perioada testată am avut parte de temperaturi foarte scăzute şi multă zăpada nu ne puteam aştepta la un consum de carburant foarte scăzut, chiar dacă constructorul declară un consum mediu de carburant de 6,6 litri/100 km şi un consum urban de 8,9 litri/100 km. Trebuie de precizat că mediul preponderent în care acest Chevrolet a rulat în timpul testului a fost cel urban. Deci, consumul mediu înregistrat a fost în jurul valorii de 11 litri/100 km. Putem spune că această valoare nu este foarte mare, în condiţiile în care temperaturile nu „săreau” de -10 grade celsius în timpul zilei.

Din punct de vedere dinamic, maşina s-a comportat foarte bine, mai ales că pe jos era prezentă zăpada. Sistemele de control al tracţiunii şi stabilităţii şi-au făcut din plin treaba ţinând maşina pe traiectorie, mai ales atunci când viteza de negociere a virajelor a fost un pic mai mare decât trebuia. Dacă ar fi să-i reproşăm ceva maşinii am putea să considerăm suspensia un pic zgomotoasă, dar să nu uităm că afară, în timpul zilei, temperaturile erau foarte scăzute. Deci, am putea să găsim circumstanţe atenuante. Pe de altă parte, suspensia „absorbe” eficient denivelările care erau prezente în număr foarte mare, mai ales pe străzile adiacente marilor bulevarde din Bucureşti.

Din punct de vedere al costurilor, această versiune de caroserie porneşte de la un preţ de 14.195 de euro, pentru care primim sistem de control al stabilităţii (ESC), oglinzi retrovizoare încălzite, geamuri electrice faţă şofer şi pasager, computer de bord, aer condiţionat şi banchetă spate rabatabilă şi fracţionabilă 60/40. Modelul testat a beneficiat de nivelul de echipare LTZ şi are un preţ promoţional, recomandat, de 14.649 euro cu TVA.

Pagini: 1 2



Comentarii
Inchide