Test în România cu Rolls-Royce Ghost

Autor: Andrei Nan 28 ian. 2011 Test drive

Interiorul este fantastic. Este britanic. Simplu, foarte
ergonomic şi plin de gadget-uri de ultimă generaţie preluate
desigur de la… Seria 7. Când te vei referi la maşina asta, toată
lumea te va întreba despre cum călătoreşti pe locurile din spate.
Ei bine, fantastic. Spaţiul este uriaş, iar confortul se situează
la cel mai înalt nivel. Cea mai confortabilă maşină din istoria
mea, S-Klasse Lang, tocmai a trecut pe locul doi. Portierele cu
deschidere diametral-opusă şi deschidere la 90 de grade îţi permit
un acces în maşină fără cel mai mic efort. Există şi un buton
ascuns pe montantul spate care închide automat uşile din spate.
Corect, dacă ai nevoie de intimitate mai repede, ţi-o creezi
singur. Apropo de intimitate, capul pasagerilor din spate va sta
mereu ascuns în dreptul montantului spate, indiferent de poziţia
scaunelor individuale. Aceasta este o caracteristică tradiţională a
mărcilor britanice, pe care astăzi o respectă cu stricteţe toate
modelele limuzină Rolls şi Bentley. De multe ori, posesorii unui
Ghost nu vor să fie văzuţi. Se ştie oricum cine este în maşină.
Pentru momentele de epatare, posesorul poate să treacă la
volan.

Un volan extrem de subţire şi unul dintre cele mai scumpe de pe
Pământ. Pentru că maşina noastră de test atingea un preţ de aproape
350.000 de euro cu toate taxele, acesta este cel mai scump volan pe
care l-am atins până acum. Faptul că este subţire, constituie o
trimitere la modelele din trecut care aveau această caracteristică
definitorie. La fel şi ceasurile de bord: sunt foarte simple,
clasice şi, pe lângă indicatorul de benzină, temperatură şi de
viteză, ai un indicator – Power Reserve, gradat de la 0 la 100 %.
Pe scurt, nu trebuie să ştii ce turaţie are motorul Ghost-ului tău.
Oricum, propulsorul V12 supra-alimentat este atât de silenţios,
încât trebuie să-l accelerezi pentru a-ţi da seama dacă
funcţionează. Power Reserve se referă la ce procentaj din cei 780
Nm cuplu maxim îi mai ai la dispoziţie.

Pagini: 1 2 3 4

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide