Test în România: Isuzu D-Max facelift

Autor: Andrei Nan acum 9 ani Test drive

Fiindcă vorbim de un facelift, modificările aduse lui Isuzu
D-Max sunt doar de ordin stilistic. Inginerii şi designeri japonezi
au gândit pentru acest pick-up un nou calandru, mai simplu ca
desen, dar care aduce un plus valoare imaginii de ansamblu. Adică,
maşina pare mult mai masivă şi dă impresia de robusteţe. Vechiul
calandru, cu multe bare subţiri, cromate, au fost înlocuite cu doar
două, generos dimensionate, fapt care dă impresia de robusteţe.

La interior modificări notabile se regăsesc la nivelul
ceasurilor de bord. Dungile albastre, au fost eliminate, aducând
întregului instrumentar de bord un aer serios, practic. Şi dacă tot
am ajuns la instrumenstarul de bord, putem spune, că lucrurile
simple, cel puţin în cazul acestui model, sunt foarte indicate,
asta ţinând cont de destinaţia pick-up-ului. Butoanele simple,
mari, bine amplasate, fac „viaţa” foarte uşoară la bordul lui Isuzu
D-Max.

În ceea ce priveşte confortul, căci este un aspect important
pentru o maşină cu valenţe utilitare, este foarte bun la nivelul
ocupanţilor locurilor din faţă. Cei care sunt pe bancheta spate
sunt „penalizaţi” de faptul că maşina este echipată pe spate cu
arcuri foi. Acest lucru face ca fiecare groapă, sau obstacol
trecut, să fie din plin resimţit de pasagerii din spate. Paradoxal,
acest lucru nu se poate spune şi despre locurile din faţă, şocurile
fiind foarte bine amortizate.

Dacă vorbim despre ţinuta de drum, putem spune că Isuzu D-Max
este o maşină bine închegată, iar dacă se păstrează anumite limite
de bun simţ, maşina este o adevărată plăcere atunci cănd o conduci.
Propulsorul de 2,5 litri este „orientat” să furnizeze forţă brută,
iar o apăsare puternică a pedalei de acceleraţie în curbă poate
duce foarte uşor la pierderea aderenţei, în condiţiile în care
maşina nu este încărcată. Redresarea este facilă, dar cu siguranţă
veţi simţii fiorul adrenalinei.

Una peste alta, Isuzu D-Max se dovedeşte a fi una din cele mai
bune oferte din clasa pick-up-urilor, putând fi utilizată atât la
„lucru” cât şi pentru plăcerile oferite de off-road sau chiar de
plimbări prin oraş.

Pagini: 1 2



Comentarii
Inchide