Toyota Avensis Station Wagon – test promotor.ro

Autor: Cosmin Iordache 24 mart. 2009 Test drive

VEZI TOATE FAMILISTELE DIN TESTUL PROMOTOR.RO

Consum rezonabilCel mai surprinzător aspect a fost, însă, consumul. Mergând ca un familist, am reuşit o medie de 5,3 litri la 100 km/h în regim extraurban, pe şoselele noastre naţionale şi autostradă. Deci cu jumătate de litru mai mult decât valoarea teoretică dată de constructor, ceea ce este chiar mulţumitor.

Oricum, Toyota ne asiguă de un consum mediu de 5,6 litri/100 km, deci noul Toyota Avensis are grijă de bugetul familiei, exploatat raţional fiind foarte economic.

Totul are însă un preţ, versiunea de test Toyota Avensis SW costând 28.430 de euro, preţ cu toate taxele – este adevărat, vorbim de nivelul de echipare Elegance. Fiind o apariţie nouă pe piaţa românească reducerile nu cuprind deocamdată acest model, dar faţă de concurenţă acest model mare, spaţios şi extrem de confortabil este bine plasat financiar.

Toyota Avensis fisa tehnica

VEZI TOATE FAMILISTELE DIN TESTUL PROMOTOR.RO

Toyota Avensis - fata

Toyota Avensis Station Wagon, o denumire lungă pentru un model la fel de lung, ce măsoară 4.795 mm de la bara din faţă până la cea din spate. Deci ar trebui să fie un excelent vehicul de familie şi de asta am vrut să ne convingem testând săptămâna asta mai multe modele în care tata, mama şi copiii se pot simţi în largul lor.

Pentru că mărimea contează, chiar şi în cazul familiilor, noul Toyota Avensis SW a crescut în lungime cu 9 cm faţă de anterioara generaţie, câştigând mult la spaţiul interior. Wagon-ul japonez chiar mizează pe spaţiul dispus longitudinal, fiind cel mai lung model din cele la test.

De asemenea, în înălţime creşte cu 2 cm, dar, datorită desenului prelung, poţi să bagi mâna în foc că este mult mai scundă. Pentru ca procesul de creştere să fie desăvârşit, noul Toyota Avensis mai pune în lăţime 5 cm, deci putem spune că vorbim de o evoluţie 3D a acestui model de la precedentul break Toyota Avensis.

Toyota Avensis SW - 4.795 mm lungimeMaturizarea se poate observa şi la design, unde "tăria de caracter" pe care niponii o evocă în campania de marketing este susţinută de un aspect ferm, chiar dur pe alocuri, amintind puţin de Cadillac CTS.

Este clar, vorbim de o maşină de familie, dar nu una care să îi facă cu ochiul mămicii, ci una care mai degrabă merge cu cravata şi servieta tatălui. Iar, dacă am ajuns la acest capitol, trebuie să precizez că, preferabil, capul familiei ar trebui să aibă o profesie serioasă – avocat, doctor, contabil – pentru că maşina inspiră foarte multă sobrietate şi chiar te simţi responsabil la volanul ei.

Acest aspect este mai puţin relevant, fiind un considerent subiectiv.

Să revenim la treburi obiective şi la măsurătorile din interior

Pagini: 1 2 3

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide